اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس تاکید کرد:

دستیابی به کشاورزی صنعتی لازمه ارتقای محصولات کشاورزی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: برای توسعه کشاورزی و ارتقای کمی و کیفی محصولات و تولیدات باید به سوی کشاورزی صنعتی حرکت کنیم.

دستیابی به کشاورزی صنعتی لازمه ارتقای محصولات کشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، غفار اسماعیلی در جمع کشاورزان شهرستان هشترود اظهار داشت: در کشاورزی صنعتی با بهره‌گیری از ابزارهای مدرن و صنعتی از اتلاف وقت جلوگیری شده و چرخه کاشت، داشت و برداشت آسان‌تر و بهتر انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه برای اجرای این برنامه، تجمیع اراضی و یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی ضروری است، ادامه داد: تلاش مدیران جهاد کشاورزی باید در راستای عملی ساختن تجمیع اراضی و یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی معطوف شود.
اسماعیلی، بر ایجاد تعاونی‌های کشاورزی و حمایت از این تشکل‌ها تاکید کرده و افزود: تزریق منابع مالی به تعاونی‌ها و تامین ماشین‌آلات مدرن از اقدامات ضروری برای خروج از کشاورزی سنتی به کشاورزی صنعتی است.
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توسعه کشاورزی کشور به یکی از صادرکنند‌گان بزرگ کشاورزی در منطقه تبدیل خواهد شد، گفت: لازمه اینکار بهره‌مندی کشاورزان از وام‌های ارزان قیمت با کمترین بهره برای خرید ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول