اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیروان:

شیروان میزبان سفرای کشورهای عضو اکو است

خبرگزاری فارس: شهردار شیروان گفت: این شهر در طول برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو میزبان سفرا و مهمانان این رویداد است.

شیروان میزبان سفرای کشورهای عضو اکو است
قاسم کوهستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با بیان اینکه یکی از اماکن اقامتی این شهر برای اسکان سفرای عضو اکو پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: بر همین اساس شهرداری علاوه بر فعالیت‌های عمرانی نظارت‌های لازم را برای تأمین خدمات در این مرکز اقامتی دارد.
وی با بیان اینکه در ورودی و کمربندی شهر و همچنین مسیرهای منتهی به بلوار شیرکوه به طور مناسبی ساماندهی شده است، افزود: شهرداری شیروان با بسیج تمام امکانات اعم از عمرانی و خدمات شهری نسبت به زیباسازی این شهر اقدام کرد.
کوهستانی حذف یکی از میادین این شهر و ایجاد چهارراه را یکی از اقدامات اساسی شهرداری شیروان به منظور تسهیل در تردد سفرا و مهمانان همایش فرهنگی اکو در این شهر عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به نصب علائم مختلف راهنمایی و هشدار دهنده در برخی از معابر این شهر تصریح کرد: هم‌اکنون آمادگی‌های بسیار خوبی برای میزبانی مهمانان کشورهای عضو اکو در شیروان فراهم شده است.
شهردار شیروان با اشاره به برنامه بازدید سفرای کشورهای عضو اکو و مهمانان از برخی اماکن گردشگری این شهرستان اظهار داشت: در این زمینه آمادگی‌های لازم توسط دستگاه‌های این شهرستان ایجاد شده است.
وی با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: چند طرح سرمایه‌گذاری شهری نیز در شیروان برای مشارکت سرمایه‌گذاران آماده است.
شهر شیروان در 60 کیلومتری بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول