اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیروان در مجلس مطرح کرد:

برگزاری صنایع دستی اکو در راستای تحقق جهاد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی برگزاری نمایشگاه صنایع دستی اکو را گامی در راستای تحقق جهاد اقتصادی برشمرد.

برگزاری صنایع دستی اکو در راستای تحقق جهاد اقتصادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو محمدرضا حسین‌نژاد اظهار داشت: حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو و نمایندگان استان‌های کشور و فعالان بخش صادرات و واردات در نمایشگاه صنایع دستی اکو، فرصت مغتنمی است تا توانمندی‌های استان در این بخش به آن‌ها شناسانده شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  برگزاری نمایشگاه صنایع دستی اکو فرصت مناسبی برای شناساندن توانایی‌ها و قابلیت‌های فرهنگی استان است، گفت: برگزاری نمایشگاه اکو، صادرات صنایع دستی استان را رونق می‌بخشد.
وی تصریح کرد: همچنین می‌توان از این فرصت در جهت شناخت ظرفیت و توان استان‌های دیگر و تاجران کشورهای همسایه در بخش صادرات صنایع دستی برای همکاری هرچه بهتر بهره برد.
حسین‌نژاد افزود: برگزاری این نمایشگاه به صورت بین‌المللی در استان برای اولین بار، حرکتی بسیار قوی در سال جهاد اقتصادی است که تأثیر بسزایی در پیشرفت و توسعه استان خواهد داشت.
وی یادآور شد: در صورتی که این نمایشگاه به خوبی در استان برگزار شود می‌توانیم با حجم بیشتر و کیفیت بالاتر در سال‌های بعد نیز شاهد برگزاری این‌چنین نمایشگاه‌هایی در استان باشیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین بر همکاری آحاد مردم و مسئولان برای برگزاری بهتر نمایشگاه تائید کرد.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی کشورهای عضو اکو هفته جاری با شرکت کشورهای عضو اکو و 31 استان کشور آغاز و  تا 26 شهریورماه در تفرجگاه بش‌قارداش بجنورد ادامه خواهد داشت. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول