اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دامغان خبر داد:

ثبت‏نام اینترنتی 9340 دانش‏آموز دامغانی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دامغان گفت: بیش از 9 هزار و 340 نفر دانش‏آموز دامغانی برای سال تحصیلی 91-90 ثبت‏نام اینترنتی کردند.

ثبت‏نام اینترنتی 9340 دانش‏آموز دامغانی
محمدعلی امانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: در آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه سال جاری، آموزش و پرورش دامغان میزبان 13 هزار دانش‏آموز در مقاطع مختلف تحصیلی خواهد بود که با توجه به ثبت نام اینترنتی 9 هزار و 340 نفر، تاکنون 72 درصد از دانش‏آموزان موفق شده‏اند ثبت نام کنند. 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان افزود: روند ثبت‌نام اینترنتی دانش‏آموزان دامغانی بر اساس ارزیابی‏های صورت گرفته بسیار خوب و رضایت‏بخش است.
وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از 12 مجتمع آموزشی شهری و روستایی در دامغان راه‏اندازی می‏شود که از این تعداد، 10 مجتمع شهری و دو مجتمع روستایی خواهد بود.
دبیر شورای آموزش و پرورش دامغان یادآور شد: کار سازماندهی 525 نیروی آموزشی انجام شده و با توجه به ثبت‏نام اینترنتی صورت گرفته از سوی دانش آموزان، تعداد 30 آموزشگاه راهنمایی و 25 واحد آموزشگاه متوسطه نظری، هنرستان و کار و دانش و 44 آموزشگاه ابتدایی آماده میزبانی و پذیرایی از دانش‏آموزان دامغانی در اول مهر ماه سال جاری خواهند بود.
وی تصریح کرد: همه مدارس دونوبته در دامغان با هزینه 200 میلیون ریال یک نوبته شده است.
امانی افزود: همچنین برای تجهیز مدارس سمپاد، مدارس تک نوبته و تجهیزات لازم مدارس دیگر هیچ‏گونه تجهیزاتی دریافت نشده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان اضافه کرد: خوابگاه دبیرستان نمونه دولتی حضرت زینب (س)، نمازخانه‏های مدارس (9 باب نمازخانه در 9 واحد آموزشی)، مدارس تخریب بازسازی شامل مدارس راهنمایی ابوعلی سینا، هنرستان کار و دانش راضیه، دبستان شهید بنائیان کلاته‏رودبار، مدارس مسکن مهر و مدارس سمپاد به عنوان اولویت‏های پروژه‏های نیمه کاره مطرح بوده که از سوی مدیریت آموزش و پرورش دامغان در دست اجراست. 
امانی از وجود 204 کلاس ابتدایی، 119 کلاس راهنمایی و 110 کلاس در مقطع متوسطه در سال تحصیلی جدید در مهر ماه امسال خبر داد.
وی به دریافت شهریه در مدارس نمونه دولتی اشاره کرد و گفت: دریافت شهریه در مقطع راهنمایی، 750 هزار ریال و در مقطع متوسطه، 850 هزار ریال همراه با فعالیت‏های فوق برنامه بوده که از اولیای دانش$آموزان در این مدارس دریافت می‏شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول