اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پروژه مهر آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد:

اجرای برنامه‌های متنوع در مدارس آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول پروژه مهر آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: نخستین روز از آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌های متنوعی در قالب پروژه مهر در سطح مدارس آذربایجان غربی اجرایی می‌شود.

اجرای برنامه‌های متنوع در مدارس آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، موسی کریمی شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن حوزه استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد با اشاره به برنامه‌های نخستین هفته آغاز بازگشایی مدرسه‌ اظهار داشت: آذربایجان غربی در نخستین هفته بازگشایی مدارس برنامه‌هایی را به صورت ابتکاری به مرحله اجرا در می‌آورد.
وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های پروژه مهر از 30 شهریور ماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های روزهای نخستین هفته بازگشایی مدارس به عنوان پروژه مهر به مدت یک هفته به طول می‌انجامد.
این مسئول برگزاری جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها را از نخستین برنامه‌ها در پروژه مهر عنوان کرد و افزود: در این راستا روز شکوفه‌ها و جوانه‌ها در تمام مدارس ابتدایی و راهنمایی استان برگزار می‌شود.
کریمی اعلام کرد: روز شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان مقطع اول ابتدایی و روز جوانه‌ها برای تمام دانش‌آموزان در مقطع اول راهنمایی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به استقبال خانواده‌ها از برگزاری مراسم جشن شکوفه‌ها و جشن جوانه‌ها‌ گفت: در این راستا اطلاع‌رسانی‌های لازم برای خانواده‌ها انجام گرفته است.
این مسئول دعوت از خانواده شهدا برای حضور در مدارس در نخستین روزهای سال تحصیلی جدید را از دیگر برنامه‌های پروژه مهر عنوان کرد و اظهار داشت: تجدید میثاق با شهدا،‌ دعوت از فرماندهان دفاع مقدس و غبارروبی مزار شهدا نیز از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.
کریمی نامگذاری روزی به نام روز مدرسه و بیعت با رهبر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این روز شاهد حضور یکپارچه معلمان و دانش‌اموزان در نماز‌های جمعه و سخنرانی رئیس آموزش و پرورش قبل از خطبه‌های نماز جمعه خواهیم بود.
مسئول پروژه مهر آموزش و پرورش آذربایجان غربی از نامگذاری روزی به نام روز مدرسه و تربیت و خانواده خبر داد و افزود: نقش خانواده‌ها و حضور در مدارس و مراسم‌های مذهبی توسط والدین نیز در این برنامه‌ها مورد توجه قرار دارد.
کریمی با اشاره به حضور خیران مدرسه‌ساز در مدارس و سخنرانی آنها از افتتاح پروژه‌های خیران مدرسه‌ساز و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در قالب افتتاح 261 کلاس درس با 30 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول