اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

مقابله با حرکات فتنه‌انگیز در آستانه انتخابات

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستاوردهای اجلاسیه خبرگان گفت: در این اجلاسیه خطاب به فتنه‌گران تاکید شد که این گروه‌ها بدانند با هر گونه حرکت فتنه‌انگیز و چالش‌زا به ویژه در آستانه انتخابات مقابله خواهد شد.

مقابله با حرکات فتنه‌انگیز در آستانه انتخابات
آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبر نگار فارس در کرمانشاه‌ با تشریح دستا‌ور‌دهای اجلاسیه خبر‌گان‌ افزو‌د: در این اجلاسیه‌ نزدیک به 80 مجتهد و عالم بلاد اسلامی به‌ تبادل افکار و نظرات در‌باره مسا‌ئل موجود و پیش رو پرداختند که دستا‌ورد مهمی‌ برای انقلاب به شمار می‌آید.
وی با اشاره به اینکه با حضور‌ وزیر اطلاعات و سردار سلیمانی بر غنای هم‌اندیشی این اجلاس افزوده شد، ادامه داد: هشدار به فتنه‌گران به معنای بصیرت علمای بز‌رگوار مجلس خبرگان است که با دقت فراوان مسا‌ئل روز را دنبال می‌کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در این اجلاسیه خطاب به فتنه‌گران قدیم و جدید تاکید شد که این گروه‌ها بدانند با هر گونه حرکت فتنه‌انگیز و چالش‌زا به ویژه در آستانه انتخابات مقابله خواهد شد.
وی تصریح کرد: در‌خواست و تاکید بر ضرورت هو‌شیاری مردم در همه مسائل خصوصاً انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم و مورد بحث در این گردهمایی بود‌.
آیت‌الله ممدوحی افزود: در اجلاسیه خبرگان مطرح کردیم که از عموم ملت وفادار و مسئولان انتظار می‌رود با عمل بیش از پیش به رهنمودهای رهبری زمینه‌‌سازی ارتقا و عظمت کشور را فراهم آورند.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در این اجلاسیه به تمام جریان‌ها هشدار دادیم که کمرنگ کردن شعارهای انقلاب و زیر سوال بردن مقدسات دینی به ویژه در عرصه حجاب و عفاف را محکوم می‌کنیم.
آیت‌الله ممدوحی اضافه کرد‌: اعلام مجلس خبر‌گان درباره بیداری اسلامی در منطقه و متا‌ثر بودن از اسلام و انقلاب اسلامی از دیگر موضوعاتی بود که در این اجلاسیه به آن پرداخته شد.
وی با اشاره به وحدت و همدلی آحاد مردم جامعه خاطر‌نشان کرد: این اتحاد در مواقع گوناگون نیاز مبرم برای پایداری و عزت ایران اسلامی است زیرا دشمنان قسم خورده انقلاب در‌یافته‌اند که با وجود این مردم وفادار به نظام و ولایتمدار همچون گذشته راه به جایی نمیبرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: در این اجلاس به سازمان صدا و سیما توصیه شد در پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی و تقویت فرهنگی دینی به ویژه در روابط اجتماعی زن و مر د با تلاشی فراوان ظاهر شود.
وی افزود: در این باره در مراکز آموزشی نیز باید به طرح‌هایی همچون تفکیک جنسی که سبب حفظ حرمت و صیانت بیشتر نسل جوان می‌شود، توجه شود.
آیت‌الله ممدوحی تصریح کرد: در این اجلاسیه از نیروهای امنیتی و مسلح به خصوص سپاه به خاطر شناسایی و مبارزه با عوامل بیگانه در مرزها تشکر کردیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: اعضای مجلس خبر گان در این اجلاس همچنین از هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری‌ تشکر و قدرانی کردند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول