اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

حجت‌الاسلام والمسلمین کازرونی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد؛

احتمال بازگشت تاکتیکی ساکتین فتنه با هدف سوءاستفاده از جریان اصولگرایی

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد که ‌احتمال بازگشت تاکتیکی ساکتین در فتنه با هدف سوءاستفاده از اصولگرایان وجود دارد.

احتمال بازگشت تاکتیکی ساکتین فتنه با هدف سوءاستفاده از جریان اصولگرایی
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به ضرورت تحقق وحدت در جریان اصولگرایی گفت: وحدت همیشه لازم و ضروری است و در شرایط کنونی هم خط سیری که جامعتین مشخص کرده و گروه‌های دیگر نیز با آن همراهی دارند، اگر ادامه پیدا کند، طیف اصولگرا می‌تواند امیدوار باشد که در آینده نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: اگر خدای ناکرده جریان اصولگرا به تفرق و تشتت دچار شود، مطمئناً خاصیت‌ها از بین رفته و لطمات بدی حاکم خواهد شد ولی ما امیدواریم که وحدت محقق شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به هر حال پس از اتفاقاتی که چند سال اخیر در کشور رخ داده، جریان اصولگرا قصد دارد که حاکمیت را در دست بگیرد، پس باید در ابتدا عملکرد خود را در تحقق وحدت حداکثری به نمایش بگذارد، چراکه با تفرق هیچ نهالی به ثمر نمی‌نشیند.

کازرونی ادامه داد: البته ممکن است که افراد اشتباهاتی هم داشته باشد اما اگر واقعاً متنبه شده و از مسیر طی کرده خود بازگردند، چون ما در مورد خداوند هم معتقدیم که هیچ وقت راه را نمی‌بندد، راه برای آنها هم می‌تواند باز باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته این امکان هم وجود دارد که بازگشت ساکتین در فتنه یک تاکتیک باشد و با این روش برخی قصد داشته باشند که نیات خود را دنبال کنند، شاید آنها قصد داشته باشند که با اعلام بازگشت از مواضع گذشته، از جریان اصولگرایی سوء استفاده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر واقعا کسی قصد بازگشت داشته باشد، ممکن است که وی پذیرفته شود اما دلایلی هم وجود  شاید اعلام پشیمانی برخی ساکتین، صوری بوده باشد، اما اگر آنها متنبه هم شده باشند، بنابر فرمایشات رهبر انقلاب باید جذب حداکثری کرد.

کازرونی در پایان تأکید کرد: اگر واقعاً کسی به واقعیت رسیده باشد، بنده فکر می‌کنم که جریان اصولگرا آنقدر تحمل دارد که وی را بپذیرد اما باید این پذیرش با هوشیاری و کیاست باشد تا مبادا سوء استفاده نکنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول