اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع): ـ 1

غبار فتنه هنوز بر چهره برخی افراد وجود دارد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: برخی افراد در جریان فتنه بصیرت بالایی داشتند اما بعضی دیگر که هنوز غبار فتنه روی آنها وجود دارد، بیهوده دم از انتظار ظهور می‌زنند.

غبار فتنه هنوز بر چهره برخی افراد وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ناصر شعبانی در یادواره شهدای محله گلستان قم که جمعه شب در مسجد امام حسن (ع) برگزار شد، به بیان اهداف غرب در تشکیل خاورمیانه بزرگ پرداخت و اظهار داشت: آنها اکنون از تشکیل خاورمیانه جدید صحبت می‌کنند اما باید توجه داشت که تمام این نقشه‌ها در راستای تغییر جغرافیای منطقه بر اساس امنیت اسرائیل و هژمونی آمریکاست و در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های زیادی صورت گرفته است.
وی گفت: سران رژیم غاصب صهیونیستی با کمال وقاحت در کتاب‌های خود از حذف دولت‌های ایدئولوژیک و تشکیل حکومت‌هایی با کارکرد اقتصادی در راستای منافع خود صحبت می‌کنند در حالی که شیب همه تحولات به سمت خاورمیانه عاری از اسرائیل و با محوریت اسلام است.
شعبانی با اشاره به اینکه در بازی قدرت، سرنگونی یک دیکتاتور موجب می‌شود که حفظ دیگر سلاطین غیرممکن شده یا هزینه زیادی داشته باشد، ابراز داشت: همه این‌ها ناشی از زحماتی است که شهدا کشیده‌اند و امروز رهبر ما سربلندتر از همیشه است.
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) افزود: پس از سال‌ها دشمنی و به وجود آوردن فضای ارعاب توسط سلطنت‌طلبان و منافقین و پس از حضور چشمگیر ملت ایران در پای صندوق‌های رای، فتنه جدیدی در سال 88 در ایران به وجود آمد و دشمنان نگذاشتند که شهد این پیروزی در کام ملت ایران شیرین شود تا جایی که سیدحسن نصرالله که حاضر بود جنگ 33 روزه را تا 100 روز دیگر ادامه دهد گفت حوادث تهران کمر ما را شکست.
وی در ادامه به کشته شدن خواهرزاده میرحسین موسوی اشاره کرد و اظهار داشت: فتنه‌گران می‌خواستند این قضیه را پیراهن عثمان کنند اما موفق به این کار نشدند و حتی روزنامه فیگارو در یکی از خبرهای خود از ایران نوشته بود که آتش حوادث اخیر به خانه میرحسین کشیده شد.
شعبانی همچنین با بیان اینکه در حادثه قتل ندا آقا‌سلطان نیز دست فتنه‌گران در میان بود، گفت: فردی که با لباس سفید در تمام کلیپ‌های این حادثه دیده می‌شود 13 روز قبل از آن به ایران سفر کرده بود و نیروهای اطلاعاتی با استفاده از این قضیه و نشانه‌های دیگر به نتایجی در این زمینه دست یافتند اما بستگان این دختر رفتار ناشایستی با نیروهای امنیتی کردند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر استفاده نکردن پلیس از سلاح گرم در آشوب‌های خیابانی تصریح کرد: دو نفر از دستگیرشدگان فتنه 88 اعتراف کرده‌اند که سلاح‌هایی در اختیار آنها گذاشته شده و به آنها دستور داده شده بود که افراد را هدف بگیرند و مهم نیست از کدام طرف کشته شود تا جایی که شاهد هستیم هشت تن از کشته‌شدگان این حوادث از اعضای بسیج هستند.
وی افزود: فتنه‌گران قصد داشتند از هر حادثه‌ای بهره‌برداری کنند که یکی از این وقایع، فوت پدر میرحسین موسوی بود اما این فرد قبل از فوت همواره به پسر خود ناسزا می‌گفت و برخی افراد مشاهده کرده‌ بودند که در مسجد پسر خود را نفرین می‌کرد که موجب از بین رفتن آبروی او شده بود.
شعبانی با بیان اینکه حوادث پس از انتخابات شرایطی خوبی را برای کشور به ارمغان نیاورد، خاطرنشان کرد: برخی از سران فتنه از جمله مهدی کروبی هم‌اکنون به اشتباه خود معترف هستند و در سایت‌های خود از مردم عذرخواهی می‌کنند و از رهبری تقاضای عفو دارند.
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: مقامات آمریکا اخیرا در سخنان خود گفته‌اند اگر از ابتدا می‌دانستیم این افراد تا این حد ناتوان هستند همه مهره‌های خود را رو نمی‌کردیم زیرا آنها با نیت به وجود آوردن انقلاب‌های مخملی سعی در براندازی نظام داشتند.
وی به مدیریت عالی نظام در جریان فتنه اشاره کرد و گفت: هرچند 36 کشته آمار بالایی است اما تیم‌های ترور منافقین با ورود به کشور قصد داشتند پروژه کشته‌سازی را اجرا کنند که نمونه آخر آن قتل دانشجوی کرد در تهران بود.
شعبانی در ادامه با بیان وجود عالمان بزرگی چون علامه حسن‌زاده آملی در ایران گفت: این شخصیت بزرگ همواره به دیگران تاکید می‌کرد که گوش‌های شما باید به فرامین رهبری باشد زیرا رهبری گوش به فرمان امام زمان (عج) است.
این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به سخن علامه حسن‌زاده آملی در مورد مقام معظم رهبری ابراز داشت: این عالم وارسته،‌ رهبری را دل‌داده‌ای خوانده بود که شکار شیطان نشده است و این مطلب در قضیه شهرام جزایری که مبالغ هنگفتی را در اختیار بسیاری از شخصیت‌ها گذاشته بود،‌ کاملا آشکار شد.
وی تصریح کرد: برخی افراد در جریان فتنه بصیرت بالایی داشتند اما بعضی دیگر که هنوز غبار فتنه روی آنها وجود دارد، بیهوده دم از انتظار ظهور می‌زنند.
شعبانی با اشاره به نظرات بسیاری از رهبران جهان در مورد مقام معظم رهبری اظهار داشت: رئیس جمهور سابق روسیه با اینکه فردی کمونیست بود در دفتر یادبود وزارت خارجه نوشته است آنچه در خاطرات کتاب‌های عیسی مسیح خوانده بودم در چهره رهبر ایران مشاهده کردم.
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: مقام معظم رهبری خود می‌گوید در برخی مواقع، حل مشکلات کشور بسیار دشوار شده و هیچ راهی به نظر من نمی‌رسد، در این حال به همراهی دیگران به مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شویم و از حضرت حجت (عج) استمداد می‌خواهیم.
وی تاکید کرد: رهبری پس از حوادث اخیر گفته است انقلاب برای ورود به دهه چهارم خود نیازمند یک تحول بود تا ناخالصی‌ها را از درون خود بیرون بریزد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول