اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش خلخال:

12 هزار دانش‌آموز خلخالی از مهر ماه روانه مدارس می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش‌ خلخال گفت:‌ از آغازین روز سال تحصیلی آینده 12 هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی سه‌گانه راهی مدرسه می‌شوند.

12 هزار دانش‌آموز خلخالی از مهر ماه روانه مدارس می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدسعید شهابی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال اظهار داشت: تمام فضاهای آموزشی و تربیتی اعم از کلاس درس، محیط‌های ورزشی، تربیتی و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی آماده پذیرایی و استقبال از دانش‌آموزان برای شروع یک سال تحصیلی شایسته و مناسب است.
وی تصریح کرد: علاوه بر 12 هزار دانش‌آموز 800 معلم نیز وظیفه هدایت و تعلیم و تربیت را با شروع سال تحصیلی بر عهده می‌گیرند و زمینه را برای تحصیل شایسته و مناسب نسل آینده فراهم می‌کنند.
شهابی از مهیا شدن 110 واحد آموزشی برای سال تحصیلی 91 ـ 90 خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال تلاش کردیم مدارس با شادابی و طراوت بیشتر پذیرای دانش‌آموزان بوده و معلمان نیز با روحیه مضاعف در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند.
این مقام مسئول اضافه کرد: تمام امکانات مدارس در مسیر آمادگی برای حضور دانش‌آموزان اعم از شاداب‌سازی فضاهای تربیتی و آموزشی آماده شده و امسال در حوزه آموزش با هیچ مشکلی روبه‌رو نیستیم.
وی به ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز امکانات مدارس و برخی دیگر از آماده‌سازی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: ما از مدیران مدارس راهنمایی و ابتدایی خواسته‌ایم تا با مهر و عطوفت علمی و ادبی سال جدید را آغاز و به وظیفه و تعهد اخلاقی در قبال هدایت نسل علمی کشور کوشا باشند.
رئیس آموزش و پرورش خلخال گفت: در دو بخش خورش‌رستم و شاهرود خلخال نیز 6 هزار دانش‌آموز امسال راهی مدارس می‌شوند و برای آنها سعی شده فضاهای آموزشی و تربیتی مناسب برقرار شود.
به گزارش فارس، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خلخال نیز در این جلسه از آغاز ثبت‌نام و پذیرش دانشجو در رشته کاردانی دانشکده علمی و کاربردی خلخال خبر داد.
شادمان روشن‌دهی افزود: با توجه به این‌که در سال 90 مجوز پذیرش دانشجو در رشته‌های تولید مبلمان و تعمیرات سخت‌افزار کامپیوتر دریافت شده است مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان اردبیل و خلخال آماده پذیرش دانشجو در رشته‌های یاد شده می‌باشند.
وی در ادامه تصریح کرد: ‌این مرحله از پذیرش دانشجو فقط در شهرستان خلخال و اردبیل انجام می‌شود و در سایر مراکز و شهرستان‌ها هنوز مجوز لازم گرفته نشده است.
روشن‌دهی خاطر نشان کرد: پذیرش در این رشته بدون آزمون بوده و شروع کلاس‌ها از اول آبان ماه است.
این مسئول اضافه کرد: برای ثبت‌نام دانش‌آموزان داشتن دیپلم چهار ساله قدیم یا سه ساله نظام جدید اعم از کار و دانش و هنرستان فنی و حرفه‌ای یا نظری کافی بوده و نیاز به مدرک دوره پیش دانشگاهی نیست.
وی بیان داشت: دفترچه‌های این مرحله در کلیه باجه‌های پستی شهرستان و مرکز استان توزیع شده و آخرین مهلت نیز 27 شهریور ماه است.
روشن‌دهی ادامه داد: از 20 شهریور ماه تا 27 این ماه ثبت‌نام به صورت اینترنتی و با مراجعه به مرکز فنی و حرفه‌ای امکان‌پذیر می‌باشد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول