اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد:

دستگیری کیف‌قاپان حرفه‌ای در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری کیف‌قاپان حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

دستگیری کیف‌قاپان حرفه‌ای در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، ناصر اصلانی با اعلام این خبر اظهار داشت: سارقان کیف قاپ حرفه‌ای که در سطح کرج اقدام به کیف‌قاپی و سرقت می‌کردند با همکاری شهروندان کرجی دستگیر شده و به 13 فقره کیف قاپی اعتراف کردند.
وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر دستگیری کیف قاپ، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 17 مهرویلا به آدرس مورد نظر اعزام و با بررسی موضوع مشخص شد که‌ دو نفر به نام‌های «ایمان» و «ناصر» که قصد کیف‌قاپی از خانمی را داشتند با همکاری شهروندانی که در آن منطقه حضور داشتند دستگیر می‌شوند‌.
اصلانی خاطرنشان ساخت: متهمان با انتقال به کلانتری در ابتدا منکر سرقت شدند اما تحت بازجویی و مراجعه حضوری مالباختگانی که در حوالی محل مورد نظر با شیوه مشابه کیفشان سرقت شده بود مورد شناسایی قرار گرفتند و در این هنگام که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند به جرم خود اعتراف کرده و به 13 فقره کیف قاپی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: تاکنون 8 نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.
گفتنی است، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول