اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهریار خبر داد:

دستگیری دو اخاذ مأمورنما در شهریار

خبرگزاری فارس: دو اخاذ مامورنما که با یک دستگاه خودروی زانتیا از شهروندان اخاذی میکردند، از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان شهریار دستگیر و به 5 فقره اخاذی اعتراف کردند.

دستگیری دو اخاذ مأمورنما در شهریار
به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان با اعلام این خبر اظهار داشت:
درپی دریافت گزارشی مبنی بر یک فقره اخاذی از شهروندی در صبا شهر شهریار، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .
وی در ادامه افزود: شاکی با حضور در پلیس آگاهی اذعان داشت که روز گذشته در حین عبور از خیابان یک‌دستگاه خودرو زانتیا که حامل دو نفر سرنشین بود با معرفی خود به عنوان مامور و اعلام این موضوع که گزارش شده است در خودروام موادمخدر وجود دارد اقدام به بازرسی بدنی از من کرده و پس از مدتی نیز عنوان کردند که مشکل خاصی نیست و شما میتوانید به راه خود ادامه دهید.
این مسئول عنوان داشت: فرد مالباخته ادامه داد؛ پس از آنکه این افراد محل را ترک کردند متوجه شدم که محتویات کیف پول من از جمله دسته چک و مبلغی وجوه نقد توسط آنها به سرقت رفته است .
خیرخواهان با توجه به اظهارات فرد مالباخته گفت: بلافاصله ماموران پلیس آگاهی با این احتمال که امکان دارد سارقان از دسته چک سرقتی برای خرید استفاده کنند جهت توقیف دسته چک مراتب را به بانک مربوطه گزارش تا اقدامات لازم را جهت جلوگیری از سو استفاده از آن به عمل آورند .
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به اینکه گزارش استفاده از دسته چک مالباخته در یکی از فروشگاه‌های شهریار به دست آمد تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی سارقان اخاذ در شهریار دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجوییهای ماموران پس از اعتراف به جرم خود، به 5 فقره اخاذی در سطح شهرستان اعتراف کرد.
متهمان دستگیر شده در ادامه اعترافاتشان اذعان داشتند که با یک‌دستگاه خودروی زانتیا و همراه داشتن مدارک جعلی تحت عنوان مأمور در شهر پرسه زده و از شهروندان اخاذی میکردند که در آخرین سرقتشان از فردی در صباشهر شهریار مبلغ 170 میلیون ریال وجه نقد و دسته چک سرقت کرده و از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در ادامه گفت: در بازرسی از متهمان تعداد زیادی مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی و شناسنامه کشف و ضبط شد.
گفتنی است، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند .
وی در پایان گفت: افراد اخاذ و سودجو با بزرگ‌نمایی برخی تخلفات اقدام به اخاذی تحت عنوان مامور از شهروندان میکنند که در نتیجه لازم است شهروندان هوشیار بوده و در صورت مواجهه با این گونه افراد از آنها کارت شناسایی خواسته و در صورت مشکوک شدن به موضوع مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول