اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس مازندران خبر داد:

دستگیری 10 اراذل قائمشهر

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس مازندران گفت: دستگیری 10 نفر از اراذل و اوباش قائمشهر تقدیر شهروندان قائمشهری را از پلیس به همراه داشت.

دستگیری 10 اراذل قائمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، حمیدرضا اسلامی اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت، درگیری و شرارت از سوی چند نفر در یکی از مناطق مسکونی شهرستان قائمشهر ، موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از انجام چند روز کار اطلاعاتی مخفیگاه اراذل و اوباش و با هماهنگی  مقامات قضایی برپایه این گزارش، ماموران با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات موفق پلیسی با پاکسازی منطقه و مخفیگاه آنان، موفق شدند 10 نفر از اراذل اوباش را که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بوده‌اند را شناسایی و دستگیر کنند.
معاون اجتماعی پلیس مازندران اعلام کرد: این اقدام پلیس قائمشهر که بازتاب بسیار خوبی در سطح شهرستان و منطقه داشته است، شهروندان را بر آن داشت تا با نصب پلاکارد از اقدامات موثر پلیس در مقابله با هنجارشکنان تقدیر و تشکر کنند.
 
* سارقی با 13 فقره سرقت در دام پلیس بابلسر
اسلامی در ادامه به دستگیری سارقی با 13 فقره سرقت در شهرستان بابلسر اشاره کرد و بیان داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره کیف قاپی در یکی از خیابان‌های شهرستان بابلسر ماموران انتظامی شهرستان سریعاً وارد عمل شدند.
وی خاطرنشان کرد: ماموران گشت یگان امداد شهرستان در حین انجام ماموریت با مشاهده سارق کیف قاپ که با یک دستگاه موتور سیکلت در حال فرار بود موفق شدند، در یک اقدام سریع و غافلگیرانه موتور سیکلت را متوقف و سارق به نام مهران 25 ساله را شناسایی و دستگیر کنند.
معاون اجتماعی پلیس مازندران خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجوییهای فنی پلیس به بزه انتسابی به 13 فقره کیف قاپی اقرار کرد.
 
 *کشف کراک از عامل افیونی در فریدونکنار
اسلامی در ادامه از دستگیری قاچاقچی تبعه افغانستان در فریدونکنار خبر داد و بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فریدونکنار با کسب اطلاع از منابع خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام برات تبعه افغان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی، سریعاً وارد عمل شده و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را آغاز کردند.
وی افزود: ماموران پس از چند روز کار تحقیقاتی و اطلاعاتی با بررسی موضوع دریافتند، متهم 23 ساله که از تبعه افغان و ساکن یکی از شهرستان‌های غرب استان است، توزیع‌کننده مواد مخدر صنعتی از نوع کراک در شهرستان است.
اسلامی اذعان داشت: ماموران پس از شناسایی و دستگیری این فرد و در بازرسی از کیف همراه وی موفق شدند، یک کیلو و 700 گرم کراک را که به‌ طرز ماهرانه در داخل کیف جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.
  
*دستگیری عوامل کلاهبرداری شرکت هرمی در نوشهر
 اسلامی در پایان ارائه عملکرد پلیس مازندران به دستگیری عوامل کلاهبرداری شرکت هرمی در نوشهر اشاره کرد و یادآور شد: در پی شکایت چند شهروند نوشهری مبنی بر کلاهبرداری در قالب یک شرکت هرمی از آنان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش و انجام تحقیقات اولیه از مالباختگان موفق شدند، اعضای این شرکت هرمی را شناسایی کنند.
 معاون اجتماعی پلیس مازندران یادآور شد: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مکان و نوع فعالیت آنان با هماهنگی مرجع قضایی موفق شدند، 14 متهم به فعالیت در این شرکت هرمی را شناسایی و دستگیر کنند.
 
 *سارقی در چالوس که قاتل از آب درآمد
 معاون اجتماعی پلیس مازندران در آخرین گزارش عملکرد پلیس مازندران از دستگیری سارقی که قاتل از آب درآمد خبر داد و بیان داشت: با شناسایی و دستگیری سارق خودرو در شهرستان چالوس ماموران در حین انجام تحقیقات و بررسیهای اطلاعاتی دریافتند، متهم از نامی مستعار و جعلی به نام محبود استفاده میکند و نام اصلی و محمدرضا است.
وی  در پایان گفت: ماموران در ادامه تحقیقات و بررسیهای بیشتر دریافتند، متهم دارای یک فقره سابقه کیفری ضرب و جرح عمدی در یکی از استان‌ها بوده که در بازجوییهای فنی و پلیسی به قتل فردی با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد.
انتهای پیام/ص30 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول