اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بابل:

زن و شوهر توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بابل از دستگیری زن و شوهر توزیع‌کننده مواد مخدر در شهرستان بابل خبر داد.

زن و شوهر توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی بابل، علی رستمی اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی بابل در اجرای وظایف تخصصی خود و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر با تعامل و همکاری کلانتری 12 در دو عملیات جداگانه چهار نفر از متهمان خرید و فروش مواد مخدر را دستگیر کردند که 12 کیلوگرم تریاک از آنها کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی به نام محسن 49 ساله از محکومان سابقه‌دار که با همکاری همسرش در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشته، پس از چند روز کار اطلاعاتی و پلیسی متهم فوق به همراه همسرش که با خودرو در حال تردد بودند شناسایی و دستگیر و پس از بازرسی از خودرو متهمان مقدار 12 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از آنها کشف و ضبط و خودرو متهمان نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی بابل گفت: در همین راستا ماموران کلانتری 12 شهرستان نیز با شناسایی دو متهم به خرید و فروش مواد مخدر به نام‌های اسدالله و احمد 43 ساله را در سطح حوزه استحفاظی حین خرید و فروش مواد مخدر دستگیر کردند که در بازرسی از آنها نیز یک کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد و خودرو آنها نیز توقیف شد.
رستمی با تقدیر از تعامل شهروندان بابلی  با نیروی انتظامی اذعان داشت: از شهروندان بابلی تقاضا داریم برای پیشگیری از جرایم با فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و با ارسال به موقع گزارش برای برخورد با متهمان و مجرمان با نیروی انتظامی همکاری کنند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول