اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بم در مجلس:

طرح مدیریت شهری بم بسته‌ای مفید است

خبرگزاری فارس: نماینده بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جامع مدیریت شهری بم یک بسته جالب و دارای فواید زیادی برای این شهرستان است.

طرح مدیریت شهری بم بسته‌ای مفید است
به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: طرح جامع مدیریت جامع شهری بم یک بسته جالب و مفید برای بم است که همه باید تلاش کنیم تا از ظرفیت ایجاد شده به نحو احسن استفاده کنیم.
وی ابراز داشت: در بحث مسکن روستایی اکنون در شرق استان به روز شده‌ایم و در شهرها نیز مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان در جلسه شورای اداری شهرستان بم اظهار داشت: حدود 15 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر بم و بروات هزینه شده است.
مجتبی ثمره‌هاشمی با اشاره به کوچه‌ها و خیابان‌های آسفالت نشده، این شهر تصریح کرد: مردم دار‌الصابرین برای آسفالت کوچه‌های باقیمانده باید صبور باشند، زیرا این کار بسیار زمان‌بر است و اعتبار زیادی می‌‌طلبد.
وی با اشاره به حجم کار انجام شده در شهرستان بم افزود: طی سه سال گذشته، 195 کیلومتر مربع جدول‌گذاری، 183 هزار متر مربع سنگ‌فرش و 10 پارک محله‌ای بزرگ در شهر بم و بروات احداث و ساماندهی شده‌اند.
فرماندار بم در این جلسه با اشاره به اینکه مسئولان در این شهرستان صادقانه در راستای خدمت به مردم و توسعه شهرستان بم تلاش می‌کنند، اظهار داشت: بیش از 47 پروژه با اعتبار بیش از 83 میلیارد تومان در شهرستان بم از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت سال جاری کلنگ‌زنی شده و یا به بهره‌برداری رسیده است و یا می‌رسد.
به گزارش فارس، در این نشست خدامراد جزینی به عنوان شهردار جدید بم معرفی و از خدمات شهردار سابق، محمود سام‌نژاد تجلیل به عمل آمد.
سام‌نژاد به عنوان فرماندار شهرستان جدیدالتاسیس نرماشیر در  استان کرمان معرفی شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول