اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد:

توجه بیشتر به بحث مدیریت شهری ارومیه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: شهرداری ارومیه باید توجه بیشتری به بحث مدیریت شهری ارومیه داشته باشد.

توجه بیشتر به بحث مدیریت شهری ارومیه
نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اختلاف شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه باید در جلسات داخلی خودشان رفع شود و این مشکلات در جامعه بروز پیدا نکند چرا که در این صورت کارگران نیز از این اختلاف‌ها آسیب می‌بینند.
وی با بیان اینکه اخراج کارگران شهرداری ارومیه و به‌ کار گرفتن کارگران جدید منصفانه نیست، تصریح کرد: اگر شهرداری نیازی به این تعداد کارگر ندارد برای اخراج آنها حرفی نیست ولی نباید این اقدام به بهانه به‌ کارگیری افراد دیگری انجام گیرد.
این مسئول با بیان اینکه با پرداخت عوارض به شهرداری انتظار توجه بیشتر توسط شهرداری به مسائل شهری را داریم، ‌افزود: باید در زیباسازی، آسفالت شهرداری به نحو مطلوبی اقدام کند چرا که پرداخت عوارض به شهرداری سبب ایجاد توقعاتی در مردم می‌شود.
قاضی‌پور با اشاره به کم عرض بودن خیابان‌های ارومیه و ایجاد مشکلات ترافیکی برای شهروندان، خاطرنشان کرد: گشایش خیابان‌های جدید، ایجاد مترو و گسترش فضای سبز باید مد نظر قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اگر شهردار اقدام به رفع مشکلات شهری کند و توسعه شهر را مد نظر داشته باشد می‌توان به او نام شهردار داد، گفت: تشکیل جلساتی که تصمیمیات اتخاذ شده در آن اجرایی نمی‌شود نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.
این مسئول اعلام کرد: اگر شهرداری ارومیه اقدام به تعدیل نیرو می‌کند مشکلی نیست ولی باید ارائه خدمات از سوی شهرداری کمتر نشود و با نیروی انسانی موجود بتواند شهر را مدیریت کند.
قاضی‌پور با بیان اینکه در این راستا باید حقوق مردم نادیده گرفته نشود، گفت: در این میان کارگران باید طبق قانون کار حقوق بگیرند و اضافه کار آنها نیز به موقع پرداخت شود.
وی با بیان اینکه به ‌کارگیری کارگران بدون بیمه و دیگر مزایا قانونی نیست، افزود: متاسفانه در شهرداری ارومیه شاهد هستیم که کارگرانی از طریق شرکت‌های پیمانکاری بدون بیمه و با حقوق و مزایای پایین به‌کار گرفته می‌شوند و این امر خلاف موازین اسلامی و اخلاقی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول