اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بم تاکید کرد:

ضرورت تامین اعتبار 72 میلیارد تومانی بازسازی بم

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بم گفت: با توجه به مشکلات فراوان عمران شهری بم و بروات باید هرچه سریع‌تر اعتبار 72 میلیارد تومانی بم اختصاص یابد.

ضرورت تامین اعتبار 72 میلیارد تومانی بازسازی بم
به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام محمد علی‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بم با توصیه و سفارش خود و همگان بر ضرورت رعایت تقوای الهی اظهار داشت: کسی که به گناه کردن عادت کند، گناه تا لحظه مرگ با او است.
وی با اشاره به فصل برداشت خرما در شرق استان و توجه کشاورزان این منطقه به  واجب الهی زکات تصریح کرد: زکات افزایش دهنده مال و دور کننده بلا است.
امام جمعه موقت بم در بخش دیگری از خطبه‌های خود با بیان اینکه شهروندان بمی با وجود گذشت قریب به هشت سال از زلزله پنجم دی‌ماه با مشکلات فراوانی در زمینه عمران شهری مواجه هستند.
علی‌آبادی افزود: بیش از دو سال از اختصاص بودجه 72 میلیارد تومانی تکمیل عمران شهری بم و بروات گذشته، اما این اعتبار هنوز محقق نشده است.
خطیب موقت جمعه بم گفت: با وجود سعی و تلاش فراوان شهرداری شهر بم هنوز با مشکلات فراوانی در خیابان‌ها، کوچه‌ها و محلات روبه‌رو است و باید مسئولان در زمینه تحقق هرچه سریع‌تر این اعتبار تلاش کنند.
علی‌آبادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور عنوان کرد: مردم در آن زمان کوچک‌ترین خواسته خود که آزادی بود را می‌خواستند و رژیم خائن پهلوی با گلوله جواب مردم را ‌داد.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی طی سال جاری خاطرنشان کرد: ملاک مردم بم در همه انتخابات، انتخاب فردی ولایتمدار و در خط ولایت مطلقه فقیه است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول