اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه سفر سرپرست کمیته امداد کشور صورت گرفت؛

بلاتکلیفی خبرنگاران گیلان در نشست خبری با انواری

خبرگزاری فارس: با توجه به دعوت قبلی، سرپرست کمیته امداد کشور بدون مصاحبه با خبرنگاران گیلانی این استان را ترک کرد.

بلاتکلیفی خبرنگاران گیلان در نشست خبری با انواری
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، طبق دعوت محبوب روستا یکی از کارشناسان روابط عمومی کمیته امداد گیلان قرار بود خبرنگاران از ساعت یک ربع به 12 امروز برای نشست خبری با حسین انواری سرپرست کمیته امداد کشور به سالن کنفرانس کمیته امداد گیلان بروند.
حدود 30 نفر از خبرنگاران در ساعت مقرر برای مصاحبه حاضر شدند ولی به آنها گفته شد که انواری در جلسه‌ کمیته امداد استان حضور دارد و باید منتظر بمانند.
پس از قریب به 2 ساعت انتظار بی‌نتیجه و بدون اینکه خبرنگاران در کنفرانس خبری انواری شرکت کنند، وی محل مورد نظر را ترک کرد.
روستا که با اعتراض خبرنگاران مبنی بر اتلاف وقت آنها و اینکه چرا کنفرانس پشت درهای بسته و به دور از چشم خبرنگاران برگزار شده است، مواجه شد همگی آنها را به صرف نهار به رستوران المپیک وابسته به سازمان تربیت بدنی گیلان دعوت کرد.
 قبول صرف نهار از طرف روستا، مورد نظرخواهی بین خبرنگاران قرار گرفت که با تلفن روستا به مدیریت رستوران المپیک همه چیز تغییر کرد، زیرا رستوران المپیک به دلیل آماده نبودن برای پذیرایی از خبرنگاران، آنها را نپذیرفت.
روستا که خبرنگاران را در بلاتکلیفی دیده بود با تعدادی از رستوران‌های شهر رشت تماس گرفت تا سرانجام یکی از رستوران‌ها «عباس رشتی» آمادگی خود را برای پذیرایی از 25 خبرنگار اعلام کرد و خبرنگاران با وسایل نقلیه شخصی خود به این رستوران برای صرف نهار عازم شدند.
پس از صرف نهار روستا اعلام کرد که جلسه کمیته امداد پایان یافته و خبرنگاران می‌توانند اخبار مورد نظر را از طریق خانم اسمی یکی دیگر از کارشناسان روابط عمومی کمیته امداد گیلان بگیرند یعنی عملا اعلام کرد که دیگر جلسه‌ای در کار نیست و خبرنگاران نیز هر یک بعد از صرف نهار به دنبال دیگر کارهای خود رفتند.
کمیته امداد گیلان در حال حاضر فاقد مسئول روابط عمومی است و کارهای مهم این اداره توسط کارشناسان بی‌تجربه و بی‌توجه به جایگاه خبرنگاران اداره می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول