اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب همدان:

فرسودگی قریب 40 درصد شبکه‌های آب همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان از فرسودگی قریب به 40 درصد شبکه‌های سطح استان همدان خبر داد.

فرسودگی قریب 40 درصد شبکه‌های آب همدان
مرتضی عزالدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امسال در بخش آب پروژه‌های خوبی تعریف شده است، افزود: در حال حاضر در سطح استان همدان 16 پروژه در بخش آب وجود دارد که تاکنون اعتبار ابلاغ شده، یک میلیارد و 600 میلیون تومان است.
وی تصریح کرد: امیدواریم با ابلاغ اعتبارات ماده 10 بتوانیم تمهیدات لازم را برای پروژه‌های سال 90 و 91 داشته باشیم تا بتوانیم در تابستان سال 91 نیز خدمات خوبی را به مشترکان سطح استان ارائه دهیم.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان ادامه داد: در بخش شبکه‌های آب نیز متأسفانه قریب به 40 درصد شبکه‌های سطح استان فرسوده است که پیش‌بینی کردیم طی برنامه پنج ساله‌ای که تنظیم شد، سالانه 190 کیلومتر از شبکه‌های استان را اصلاح کنیم اما با توجه به اعتبارات ابلاغ شده بیش از 50 کیلومتر قادر به اصلاح نیستیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم برنامه پنج ساله را اجرا کنیم، حداقل سالی 10 میلیارد تومان نیاز اعتباری داریم که متأسفانه به علت محدودیت اعتباری، بیش از سالی 2.5 میلیارد تومان بیشتر تأمین اعتبار در این بخش انجام نمیشود.
عزالدین اذعان داشت: درخواست ما از مسئولان کشوری این است که به بخش اصلاح شبکه‌ها و بهسازی تأسیسات توجه خاصی داشته و اعتبار لازم داده شود تا بتوانیم شبکه‌های فرسوده استان را اصلاح کنیم.
وی با اشاره به ارائه خدمات در بخش مسکن مهر نیز تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همدان در هر دو بخش با توجه به نیاز استان توانسته در خدمات‌دهی به مسکن مهر جزء دستگاه‌های نخست باشد و در سایت‌های مسکن مهر خدمات خود اجرا کند.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان ابراز داشت: تأمین اعتبار برای آب و فاضلاب مسکن مهر که قطعا مورد توجه مسئولان است میتواند در به روند سریع پروژه عظیمی که دولت به آن اهتمام دارد، کمک کند تا این پروژه در موعد مقرر به سرانجام برسد.
وی در پایان با اشاره به کنتورهای غیر مجاز در سطح استان نیز خاطرنشان کرد: هیچ کنتور غیرمجازی در سطح استان مشاهده نشده است چرا که در صورت مشاهده بر حسب قوانین و مقررات با آنها برخورد لازم صورت میگیرد.
انتهای پیام/خ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول