اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت:

باید قرآن‌پژوهی را در تحقیقات دانشجویی توسعه داد

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت گفت: قرآن‌پژوهی را باید در امر تحقیق و پژوهش حوزه دانشجویی فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توسعه داد.

باید قرآن‌پژوهی را در تحقیقات دانشجویی توسعه داد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرحناز ترکستانی ظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و معاونان این دانشگاه اظهار داشت: معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با فراهم‌سازی امکانات و زمینه‌های رشد و پیشرفت علمی و فرهنگی دانشجویان توانسته ‌جزو برترین معاونت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار بگیرد.
وی در زمینه اهمیت عملیاتی کردن برنامه پنجم توسعه در ارتباط با حوزه‌ دانشجویی فرهنگی  وزارت متبوع بیان داشت: تاکنون جلسات متعددی در وزارتخانه با هدف کاربردی کردن مقولات فرهنگی در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی برگزار شده است.
معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت تصریح کرد: استفاده از کتب مرجع داخلی در امر آموزش و توسعه قرآن‌پژوهی در امر تحقیق و پژوهش اهمیت دارد.  
وی به اقدامات انجام شده در حوزه معاونت دانشجویی وزارت بهداشت در سال جاری تاکید کرد و افزود: تصویب چارت‌های سازمانی به ویژه در دانشگاه‌های علوم پزشکی تیپ دو و سه کشور و پیگیری پرونده سلامت دانشجویان تازه وارد از جمله فعالیت‌های این حوزه در سال جاری است.
ترکستانی ادامه داد: فعالیت در امر قرآن‌پژوهی به سه قسمت آموزشی، پژوهشی و ترویجی تقسیم می‌شود و در بعد آموزشی می‌توان به توانمندسازی دانشجویان در زمینه روخوانی قرآن کریم اشاره کرد.
معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام آمادگی حوزه دانشجویی فرهنگی در راستای اجرایی شدن طرح‌های پژوهشی گفت: حوزه دانشجویی فرهنگی، آماده پیگیری طرح‌هایی است که استعداد اجرایی شدن را در کشور دارد و برای اجرایی شدن آن از هیچ‌گونه کمکی مضایقه نمی‌کند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول