اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی پلدختر:

قرآن حلقه اتصال تمام مسلمانان جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر گفت: قرآن حلقه اتصال تمام مسلمانان جهان است.

قرآن حلقه اتصال تمام مسلمانان جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، غلامرضا محمودی در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان پلدختر گفت: قرآن، کلام نورانی خدا و دستورالعمل جاودانی سعادت بشر و حلقه اتصال تمام مسلمانان جهان است و همه در پرتو هدایت آن از ظلمات پراکندگی و اختلاف و نزاع و کشمکش رهایی می‌یابند و به سرچشمه نور که همان برادری و اخوت اسلامی است، باز می‌گردند و از هدایت‌های آن به سوی علم و دانش و پیشرفت و تعالی بهره می‌گیرند.
محمودی در ادامه هدف از این جشنواره را آشنایی با قرآن و تعلیمات حیات بخش اسلام ونیز در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ علوم قرآنی در جامعه عنوان کرد و افزود: این جشنواره به منظور کشف استعدادها و تشویق و ترغیب جوانان و ایجاد بستر مناسب در اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه است.
گفتنی است، این جشنواره در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان، ترتیل خوانی، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، قرائت حمد و سوره و ... با حضور بیش از 50 نفر از قاریان و فعالان قرآنی برگزار شد و به نفرات برتر که به مسابقات استانی راه یافتند جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول