اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کارکنان دانشگاه علوم پزشکی؛

نهمین جشنواره علوم قرآنی در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نهمین جشنواره علوم قرآنی با شرکت 1500 نفر از کارکنان و خانواده‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

نهمین جشنواره علوم قرآنی در مشهد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام مرتضی اسدی ظهر امروز در اختتامیه نهمین جشنواره قرآنی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پایه دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار داشت: این دوره از مسابقات در بین کارکنان و خانواده‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در 25رشته برگزار شد.
وی افزود: تعداد افراد شرکت‌کننده در نهمین دوره از جشنواره قرآنی هزار و 500 نفر بودند.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: افراد علاقه‌مند به مباحث قرآنی پس از ثبت‌نام سایت نهاد رهبری دانشگاه در رشته‌های مفاهیم، حفظ، ترتیل و قرائت و... شرکت کردند.
اسدی بابیان این مطلب افزود: این جشنواره در بین سنین مختلف پیش دبستانی و اعضای هیئت علمی دانشگاه از 20 تیرماه تا 10شهریور سال جاری در تالارهای مختلف دانشگاه برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: داوران این دوره از مسابقات جشنواره علوم قرآنی در رشته‌های مختلف از دفتر تبلیغات مشهد بودند.
اسدی همچنین به سطح برگزاری و افزایش چشم‌گیر حضور مخاطبان اشاره کرد و گفت: امسال نسبت به سال گذشته با تنوع و تقاضاکننده بیشتری در رشته‌های مختلف همراه شده بود.  
در این جلسه نیز مهدی غلامی، دبیر دائمی جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: این جشنواره از سال 1382باهم فکری مسئولان نهاد دانشگاه با تخصیص بودجه از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ترغیب فعالیت‌های قرآنی اجرا شد.
وی گفت: امسال بودجه دانشگاه نسبت به سال گذشته در رشته‌های مختلف قرآنی سه برابر افزایش داشت.
غلامی بابیان این مطلب افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تلاش است که با ارائه تدوین برنامه پنج ساله این جشنواره هرساله برگزار شود.
دبیر دائمی جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: در این دوره برای تفسیر و پژوهش مفاهیم قرآنی، کتاب‌های متنوع در مباحث قرآنی ارائه شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول