اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عقیدتی نیروی انتظامی:

درمیان نمایشگاه بزرگ وحدت اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: درمیان به واسطه وحدت ناگسستنی برادران شیعه و سنی خود به نمایشگاه بزرگ و نمونه از لحاظ وحدت و انسجام اسلامی تبدیل شده است.

درمیان نمایشگاه بزرگ وحدت اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین توکلی صبح امروز در جمع مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان درمیان اظهار داشت: خدمت بی‌منت به مردم قانع، محروم و زجر کشیده درمیان رمز موفقیت و مهم‌ترین عامل عاقبت به خیر شدن مسئولان است.
وی با بیان اینکه راه مبارزه با تهدیدات نرم دشمن و ایجاد امنیت پایدار از مسیر خدمت بی‌منت به محرومان می‌گذرد، تصریح کرد: امروز به برکت نظام اسلامی ایران و تلاش مسئولان، خدمت‌های بسیاری به محرومان شده و جا دارد که با همت نمایندگان دولت در شهرستان این خدمات روز به روز گسترش یابد.
معاون آموزشی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خدمت به محرومان و نیازمندان را از مهم‌ترین مدل‌های انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: تلاش در این حوزه فرصت مناسبی است که باید آن را غنیمت بشماریم.
توکلی خدمت بی‌منت در تمامی بخش‌ها را یکی از فلسفه‌های حکومت اسلامی دانست و افزود: مسیر مبارزه با توطئه های نرم و فرهنگی آمریکاو صهیونیسم بین الملل از مسیر خدمت به مردم می گذرد.
وی با اشاره به موج جدید انقلاب مصر و تداوم بیداری اسلامی مسلمانان تأکید کرد: بیداری اسلامی در کشورهای جهان اسلام ناشی از صدور پیام و الهام گرفتن از آرمان‌های انقلاب اسلامی ملت ایران است.
معاون آموزشی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه خیزش‌های اسلامی از مصر تا اردن از الجزایر تا یمن و از آذربایجان را فرا گرفته است، اضافه کرد: این رخداد می‌رود که الگوی شود برای سایر ملت‌های مسلمانی که سال‌ها است در سایه نظام‌های استبدادی به دور از سنت‌ها و ارزش‌های اسلامی زندگی می‌کنند.
توکلی با اشاره به گل نشستن کشتی جنگی آمریکا و همپیمانانش پس از صرف هزینه‌های زیاد در افغانستان و عراق، یادآور شد: این روزها غرب با تمام وجود و در آخرین نفس ها در باتلاق افغانستان و عراق دست و پا می‌زند بی‌آنکه فریاد رسی در کار باشد.
وی ادامه داد: شاید یکی از عوامل خیزش‌ها و افزایش موج اسلام‌گرایی در جهان هم همین باشد.
معاون آموزشی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی علت اصلی فراگیر شدن بیداری اسلامی را پیروزی انقلاب ایران در زمان افول جنگ سرد دانست و افزود: البته نباید فراموش کرد که خود انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از قرآن و سنت نبوی و مهدوی است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول