اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی شهرستان‌های ورامین و پیشوا خبر داد:

آغاز به کار نمایشگاه‌های پائیزه شهرستان‌های ورامین و پیشوا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی ورامین و پیشوا از برپایی سه نمایشگاه پائیزه در این دو شهرستان از ۱۵ شهریور خبر داد.

آغاز به کار نمایشگاه‌های پائیزه شهرستان‌های ورامین و پیشوا
حسن میرزایی از آغاز به کار نمایشگاه‌های پائیزه شهرستان‌های ورامین و پیشوا خبر داد و گفت: طبق روال همه ساله در این موقع از فصل تابستان و در آستانه فرارسیدن ماه مهر و زمان بازگشایی مدارس، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و نوشت افزار مخصوص دانش‌آموزان با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی در شهرهای ورامین، پیشوا و قرچک برپا می‌شود.
رئیس اداره بازرگانی شهرستانهای ورامین و پیشوا افزود: نمایشگاه‌های پائیزه ورامین، پیشوا و قرچک از ۱۵ شهریور افتتاح شده و تا روز ۲۵ شهریور، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ دایر هستند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در شهرستان ورامین، بلوار شهید باهنر، ابتدای خیایان دانش‌سرا، بازارچه ایثارگران، در شهر قرچک، ترمینال مسافربری  و در شهرستان پیشوا، پارکینگ آستان مبارکه امامزاده جعفر (ع) مکان برگزاری نمایشگاه‌ها است.
میزایی بیان کرد: این نمایشگاه‌ها در ورامین ۷۰ غرفه، قرچک ۷۰ غرفه و پیشوا ۴۰ غرفه دایر شده و اغلب نیازهای مردم که شامل نوشت‌افزار، لوازم‌التحریر، کیف و کفش و البسه، مواد غذایی و پروتئینی، شوینده‌ها و مواد بهداشتی با کیفیت بالاست، در آنها عرضه می‌شود.
رئیس اداره بازرگانی شهرستانهای ورامین و پیشوا در پایان تصریح کرد: شهروندان می‌تواند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایات خود را به صورت شفاهی با بازرسان مستقر در نمایشگاه  یا از طریق تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول