اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجنورد:

نمایشگاه اکو قابلیت‌های خراسان شمالی را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار بجنورد گفت: برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی کشورهای عضو اکو در بجنورد موجب گسترش قابلیت‌های مختلف خراسان شمالی در حوزه بین‌المللی و منطقه می‌شود.

نمایشگاه اکو قابلیت‌های خراسان شمالی را افزایش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی کشورهای عضو اکو، سید محمد پاکمهر اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه زمینه را برای معرفی قابلیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان به عرصه بین‌المللی فراهم می‌کند.
وی افزود: باید از ظرفیت موجود نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو برای شناساندن قابلیت‌های این استان به کشورهای عضو اکو و به خصوص کشورهای منطقه استفاده و بهره بگیریم.
نماینده عالی دولت در بجنورد گفت: تمام امکانات برای برگزاری این نمایشگاه در بش‌قارداش و سطح شهرهای استان تجهیز شده و استان خود را برای برگزاری این رویداد فرهنگی آماده کرده است.
پاکمهر تصریح کرد: مردم استان خراسان شمالی به خصوص شهروندان بجنورد نیز باید خود را برای خدمات رسانی به مسافران و بازدیدکنندگان این نمایشگاه آماده کنند و از این فرایند برای توسعه استان بهره ببرند.
وی اظهار داشت: همه ما باید از این رویداد فرهنگی برای توسعه استان خراسان شمالی استفاده کنیم و در این بخش نقش رسانه‌ها بیش از دیگران است.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی کشورهای عضو اکو 20 شهریورماه سال جاری با شرکت کشورهای عضو اکو و 31 استان کشور تا 26 شهریورماه  در تفرجگاه بش‌قارداش بجنورد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول