اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام پزشکی محمودآباد:

روسای بیمارستان‌های محمودآباد و آمل نمونه سلامت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس نظام پزشکی محمودآباد از انتخاب روسای بیمارستان‌های آمل و محمودآباد به علت تلاش و همکاری آنان برای پیشرفت و ارتقای سلامت شهرستان خبر داد.

روسای بیمارستان‌های محمودآباد و آمل نمونه سلامت شدند
عزت‌الله محمدی در حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان و فعالان سلامت این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد عزت و آبروی جامعه پزشکی را مرهون شهدای این قشر خدوم دانست.
وی با تشکر از زحمات جامعه پزشکی این شهرستان در حفظ و ارتقای سلامت، پزشکان را همچون فرزندان فداکار و فرهیخته ملتی دانست که اراده کرده تا با اقتدار به پیشکسوتان نامدار خود، گذشته افتخارآفرینی علمی‌اش را احیا و جایگاه شایسته خود را در این عرصه گسترده به اثبات برساند.
رئیس نظام پزشکی محمودآباد خاطرنشان کرد: این قشر خدوم در این راه جز به سربلندی نظام مقدس اسلامی و رضایت مردم فداکار نمی اندیشند 
محمدی عنوان کرد: حضور حماسی پزشکان ما در هشت سال دفاع مقدس که با عظمت معنوی ارزش‌های شهادت و ایثار جاودانگی یافته و با تقدیم شهیدان والامقام، فضای فرهنگی جامعه پزشکی کشور را عزت و آبرو بخشیده فصل درخشانی است که باید این آبرو و عزت را با جان و دل پاسداری کرد.
این مسئول جامعه پزشکی را ضامن سلامتی جامعه، امنیت روحی و روانی بیماران و فرشتگان نجات دانست که درد جسم را با روح بلندشان در سایه الطاف الهی التیام می‌بخشد.
رئیس نظام پزشکی محمودآباد از انتخاب پزشکان نمونه شهرستان خبر داد.
در پایان این مراسم همچنین از روسای بیمارستان‌های آمل و محمود آباد به علت تلاش و همکاری آنان برای پیشرفت و ارتقای سلامت شهرستان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول