اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران خبر داد:

تسویه 3 ماه نخست مطالبه بیمارستان‌های مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران گفت: سال 89 را با تمام دانشگاه و بیمارستان‌ها تسویه حساب کرده‌ایم و تاکنون نیز بدهی سه ماهه سال 90 تسویه شد.

تسویه 3 ماه نخست مطالبه بیمارستان‌های مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، یحیی صالح طبری در مراسم بزرگداشت روز  بهورز در هتل میلاد نکا افزود: دهمین داروی مصرفی در مازندران بتامتازون است که در مجموع از 10 داروی پرمصرف مازندران سرلیست داروها، دگزامتازون و ته لیست بتامتازون است.
وی اظهار داشت: بهورزان ما به عنوان رزمندگان خط مقدم بهداشت و درمان در این راستا آگاهیرسانی کرده و جامعه را نسبت به مصرف خودسرانه دارد آگاه کنند.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران یادآور شد: کاستیهایی نیز در خدمات درمانی ما وجود دارد که نیازمند تلاش بیشتر همه جامعه در راستای سلامت است و باید همه در راستای ارتقای سلامت در جامعه تلاش کنند.
وی همچنین بیمه خدمات درمانی را به عنوان پل ارتباطی بین موسسه و بیمه شدگان برشمرد و از نامناسب بودن اسناد ارسالی، ترخیص مستقیم بیمار از بخش‌های ویژه، دریافت‌های غیرقانونی، نبود مسئول فنی در برخی بخش‌های بیمارستانی را از جمله موارد و نقص‌های موجود در عملکرد موسسات و بیمارستان‌ها برشمرد.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران در ادامه افزود: اکنون بیمه خدمات درمانی استان مازندران با دارابودن 110 میلیارد تومان بودجه، 60 درصد افزایش بودجه دارد که در همین راستا نیز با تمام بیمارستان‌ها تسویه حساب کرده‌ایم.
صالح طبری تصریح کرد: سال 89 را با تمام دانشگاه و بیمارستان‌ها تسویه حساب کرده‌ایم  و تاکنون نیز سه ماهه سال 90 تسویه شد.
وی ادامه داد: درباره پرداختیهای روستاییان نیز، پرداختیهای تا پایان مرداد ماه روستاییان پرداخت شد و مشکلی در این رابطه نداریم.
صالح طبری با اشاره به افزایش خدمات بهداشتی و درمانی در نکا یادآور شد: در شهرستان نکا  پزشک فوق تخصص نداریم و تنها پنج پزشک متخصص دارای مطب هستند که باید در این راستا، تلاش بیشتری انجام شود.
فرماندار نکا نیز در سخنانی همچنین با اشاره به برنامه آتی نظام سلامت در راه‌اندازی پزشک خانواده و سیستم ارجاع اعلام کرد که با راه‌اندازی این طرح هر شخص و خانواد‌ه‌ای پزشک ویژه به خود را دارد که این سیبستم یکی از مترقیترین روش‌های موجود در نظام سلامت دانست.
رضا آزادی کناری افزود: هر چه در امر سلامت بیشتر تلاش کنیم به همان اندازه نیز از آسیب‌های مختلف در امان هستیم.
وی ادامه داد: بهورزان ما باید مایه آرامش در روستاها باشند و تکریم ارباب رجوع در راس برنامه‌های آنان قرار گیرد تا موفقیت حاصل شود.
فرماندار نکا در پایان اظهار امیدواری کرد که این تعامل دوجانبه منجر به خدمات بیشتر و بهتر برای مردم و جامعه بهداشت و درمان شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول