اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر بهداشت خبر داد:

ورود بیمه تکمیلی به بیمارستان‌های آموزشی و دولتی

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از امکان ارائه خدمات بیمه‌های تکمیلی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی خبر داد.

ورود بیمه تکمیلی به بیمارستان‌های آموزشی و دولتی
مرضیه وحید دستجردی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از سایت مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقدمات ورود بیمه‌های تکمیلی علاوه بر بیمارستان‌های خصوصی در بیمارستان‌های آموزشی و دولتی انجام شده است.
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با اشاره به خدمات بیمه‌های تکمیلی افزود: در این راستا معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان جلساتی را برای فراهم شدن امکان ارائه خدمات این بیمه‌ها در بیمارستان‌های آموزشی و دولتی برگزار کرد.
دستجردی تاکید کرد: در حال حاضر مقدمات اولیه ورود بیمه‌های تکمیلی در بیمارستان‌های آموزشی و دولتی در معاونت درمان این وزارتخانه نهایی شده است.
وی در ارتباط با مشکلات بیمه‌های تکمیلی و نبود برخی از خدماتی که بیمه‌ها ارائه می‌دهند در شرح وظایف بیمه‌های تکمیلی و در نهایت اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس در رابطه با باز تعریف این بیمه‌ها گفت: شرح وظایف و خدمات بیمه‌های تکمیلی و نحوه آن مسئله جداگانه‌ای است که وزارت بهداشت نیز به این مهم توجه دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: البته آنچه که مسلم است بیمه‌های تکمیلی خدماتی را که
بیمه‌های پایه ارائه می‌دهند، در شرح وظایف خود تعریف کنند.
دستجردی همچنین در ارتباط اختلاف بیمارستان‌های خصوصی با بیمه‌های تکمیلی گفت: در این راستا و با توجه به جلسه‌ای که صنف بیمه‌های تجاری با صنف بیمارستان‌های خصوصی برگزار کردند در نهایت توافق‌های لازم برای حل مشکل در این جلسه گرفته شد و بر این اساس اختلاف بیمارستان‌های خصوصی با بیمه‌های تکمیلی نیز برطرف شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول