اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی اعلام کرد:

12 سانتیمتر فضای ورزشی برای هر دانش‌آموز آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: سرانه فضای ورزشی برای هر دانش‌آموز در آذربایجان غربی 12 سانتی‌متر است.

12 سانتیمتر فضای ورزشی برای هر دانش‌آموز آذربایجان غربی
فریبرز اسمعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به سرانه فضا‌های ورزشی مدارس سطح استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: 60 هزار مترمربع سالن ورزشی برای 500 هزار دانش‌آموز در آربایجا ن غربی وجود دارد.
وی با بیان اینکه 9 پروژه سالن ورزشی در آذربایجان غربی در دست احداث است، ‌تصریح کرد: احداث این سالن‌های ورزشی از مصوبات سفر هیئت دولت به استان است که تا پایان سال جاری آماده و تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود.
این مسئول در ادامه به مصوبات سفر هیئت دولت اشاره کرد و افزود: در دور دوم سفر هیئت دولت به استان آذربایجان غربی با احداث 12 هنرستان در این استان موافقت و مقرر شد این مدارس از محل اعتبارات استانی احداث شوند.
اسمعیل‌زاده با بیان اینکه دو باب از این مدارس در سال 88 تامین اعتبار شده‌اند، خاطرنشان کرد: 9 باب دیگر نیز سال گذشته از محل اعتبارات استانی تامین اعتبار شده و در سال جاری نیز یک باب از این هنرستان‌ها از اعتبارات استانی تامین اعتبار شده است.
وی با اشاره به مشکلاتی در زمینه تخصیص اعتبار، گفت: در این راستا مشکل تخصیص اعتبار داریم.
این مسئول اعلام کرد: هیچ‌کدام از این هنرستان‌ها افتتاح نشده‌اند و در سال 91 و 92 به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با اشاره به دیگر مصوبات سفر هیئت دولت در آذربایجان غربی در زمینه آموزش و پرورش، اظهار داشت: احداث 12 باب مدرسه شبانه‌روزی از محل طرح‌های ملی نیز از جمله این مصوبات است.
اسمعیل‌زاده افزود: احداث این مدارس نیز از طریق اعتبارات ملی و از محل منابع تخریب و بازسازی تامین اعتبار می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت اجرایی کردن عملیات احداث این مدارس و بهره‌برداری از آنها، اعلام کرد: اجرای عملیات ساخت 12 مدرسه شبانه‌روزی در آذربایجان غربی در اولویت کاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قرار دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول