اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق فردوس خبر داد:

فروش 900 اشتراک جدید برق در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق شهرستان فردوس از فروش تعداد 900 اشتراک جدید به مشترکان برق از سال گذشته تاکنون خبر داد.

فروش 900 اشتراک جدید برق در فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، جواد فضلی جمعه‌شب در نشست خبری اظهار داشت: مدیریت برق فردوس تأمین برق بیش از 18 هزار و 500 مشترک شهری و روستایی در محدوده شهرستان فردوس را بر عهده دارد.
وی گفت: برق‌رسانی به محدوده شهری و روستایی فردوس از طریق پست 132 کیلو وات به ظرفیت 60 مگاولت آمپر، 670 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 340 کیلومتر شبکه هوایی و زمینی از طریق 487 دستگاه پست هوایی و زمینی به ظرفیت 58 هزار و 145 کیلو ولت آمپر انجام می‌شود.
فضلی افزود: به منظور نگهداری و توسعه شبکه برق برای متقاضیان جدید، پروژه‌های برق‌رسانی به صورت امانی و پیمانی در حال اجرا و تعدادی نیز در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
رئیس اداره برق فردوس تکمیل شبکه‌های تأمین برق مسکن مهر فردوس و اسلامیه را از پروژه‌های اجرایی در هفته دولت عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه با نصب سه دستگاه پست هوایی و احداث 500 متر شبکه فشار ضعیف هوایی به مبلغ 400 میلیون ریال اجرا شد.
وی تامین برق فاز سه شهرک فرهنگیان فردوس، احداث شبکه روشنایی معابر بلوار کشاورز، احداث شبکه و نصب پست هوایی برای تامین برق متقاضیان نقاط مختلف شهری و روستایی و نصب لوازم اندازه‌گیری مشترکان شهری و روستایی با نصب 529 کنتور را از پروژه‌های اجرایی این اداره در طول سال جاری برشمرد.
فضلی بازدید و سرویس10 هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر و تعویض لامپ‌های سوخته، تعدیل دائم روشنایی معابر به تعداد 650 دستگاه، رفع افت ولتاژ در سطح شهرستان، ترمیم و اصلاح دوره‌ای شبکه‌ها به طول 6 هزار متر را از جمله فعالیت‌های این اداره در طول یک سال گذشته عنوان کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول