اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولیفقیه در استان سمنان:

مردم شایسته خدمت‏رسانی مطلوب در بخش آب و برق هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولیفقیه در استان سمنان تاکید کرد: مردم شایسته خدمت‏رسانی مطلوب در بخش آب و برق هستند.

مردم شایسته خدمت‏رسانی مطلوب در بخش آب و برق هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‏ای سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در دیدار اعضای شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان و جمعی از مدیران و اعضای هیئت مدیره صنعت آب و برق استان با وی، با بیان فرمایشی از امیرمومنان حضرت علی (ع)، انسان مکلف را دارای سه وظیفه دانست.
وی تصریح کرد: این وظایف اعم از تکلیفی نسبت به خود، تکلیفی نسبت به همنوعان خود و وظیفه‏ای نسبت به خداوند متعال است.
نماینده ولیفقیه در استان سمنان بیان داشت: کسی که این وظایف را به درستی انجام دهد، به تکلیف خود نسبت به خداوند عمل کرده است.
شاهچراغی داشتن تقوی را از مهم‏ترین وظایف هرکس نسبت به خود برشمرد و افزود: تقوا انسان را از خوی حیوانیت به اوج انسانیت رسانده و فرد را از انحراف از جاده اسلام باز میدارد.
وی با بیان اینکه خدمت‏رسانی به مردم نعمتی الهی است که نصیب مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، اظهار داشت: مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند و در خدمت‏رسانی به آنان کسب رضایت الهی را در نظر داشته باشند چرا که در این صورت، خدمات آنان عبادت محسوب میشود.
شاهچراغی فعالیت‏های صنعت آب و برق در استان و خدمت‏رسانی در این دو عرصه را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و گفت: حیات مادی و معنوی انسان‏ها در گرو وجود این دو نعمت الهی بوده و مردم ما شایسته خدمت‏رسانی مطلوب در این دو بخش هستند.
امام جمعه سمنان با اشاره به وظیفه مردم نسبت به دو نعمت ارزشمند آب و برق بیان داشت: مردم با مصرف بهینه و پرداخت به موقع دیون و بدهکاریهای خود در بخش آب و برق، قدردان و شکرگزار دو نعمت الهی آب و برق باشند.
در این دیدار حسن مسلمی، رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان سمنان و مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان نیز با اشاره به اهداف شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو دراستان گفت: این شورا، با هدف هماهنگی بیشتر شرکت‏های تابعه و وابسته این وزارتخانه در استان شامل شرکت‏های برق منطقه‏ای، آب منطقه‏ای، توزیع نیروی برق، آبفای شهری و آبفای روستایی و به منظوردستیابی به اهداف وزارت نیرو در بخش آب و برق استان سمنان تشکیل شده است.
مسلمی همچنین با اشاره به خدمات ارزنده دولت‏های نهم و دهم در استان سمنان در حوزه فعالیت وزارت ‌نیرو گفت: دلگرمی مسئولان صنعت آب و برق استان در رضایت مردم نسبت به خدمات آنان است.
وی در پایان از توجه نماینده ولیفقیه در استان سمنان به مجموعه وزارت نیرو در استان قدردانی کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول