اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه اختلالات گسترده خودپردازها در شرق هرمزگان؛

خودپرداز میناب به جای پول، برق پرداخت میکند

خبرگزاری فارس: برق دار شدن بدنه بیرونی و صفحه کلید یکی از خودپردازهای بانکی در میناب سبب برق‌گرفتگی و بروز مشکلاتی برای متقاضیان کار با این دستگاه‌ شد.

خودپرداز میناب به جای پول، برق پرداخت میکند
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، شب گذشته (17 شهریور)، خودپرداز بانک سپه شعبه ولی عصر این شهر، برق‌دار و به یکی از دردسرهای مردم در این شب تبدیل شد.
نکته جالب توجه در این راستا این بود که افرادی که برای دریافت پول به خودپرداز این بانک مراجعه می‌کردند دچار برق گرفتگی می‌شدند.
این اتفاق در حالی رخ داد که خودپرداز بانک‌های میناب در اغلب ساعات و بیشتر روزهای شلوغ به ویژه روزهای پایانی هفته و پنچ‌شنبه‌ها دچار اختلالاتی شده و پاسخگوی نیاز مردم نیستند.
خودپردازهای موجود در این شهر گاها دارای مشکلاتی می‌شوند که نیاز مردم را به انجام امور و خدمات بانکی مختل می‌کند.
مشکلات و نواقص که در قالب‌های مختلفی مانند قطع ارتباط دستگاه‌های خودپرداز با مرکز شتاب، مشکلات سخت افزاری دستگاه‌ها، نبود اسکناس‌های کوچک و وجود چک پول‌هایی با مبالغ درشت و تمام شدن وجوه و پول وارد شده در دستگاه، زنجیره‌ای از چالش را برای مردم نیازمند به خدمات بانکی به ویژه در ایام شلوغ و روزهای تعطیل به وجود می‌آورد که مردم میناب به شدت از آن گله‌مند هستند.
در مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز، بسیار مشاهده می‌شود که تعدادی از بانک‌ها در میناب خودپردازهای خود را از سیستم شتاب جدا و خارج کرده و تنها به دارندگان کارت‌های همان بانک خدمات ارائه می‌دهند.
با توجه به تاکید فراوان مسئولان مبنی بر روی آوری و استفاده از امکانات و خدمات بانکداری الکترونیکی، ولی خدمات ناقص و ناصحیحی که در این زمینه ارائه می‌شود سبب کاهش تمایل مردم در این زمینه و حرکت به سمت استفاده از این خدمات می‌شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول