اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم:

دولت از تعاونی‌های دانش بنیان حمایت می‌‌کند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم حمایت از تعاونی‌های دانش بنیان را از اهداف دولت دانست و گفت: استان قم دارای استعداد بالایی در زمینه تعاونیهای دانش بنیان است.

دولت از تعاونی‌های دانش بنیان حمایت می‌‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن محرری ظهر امروز در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان که در سالن اجتماعات سازمان ملی جوانان استان قم برگزار شد، حمایت از نوآوران و مخترعان را از اهداف دولت دانست و بیان کرد: این حمایت با ارائه تسهیلات به تعاونی‌های دانش بنیان انجام میشود.
وی با بیان اینکه حمایت از نوآوران، مخترعان و پژوهشگران تاکنون ضعیف بوده است، اظهار داشت: با تمام کاستی‌های موجود، استان قم از لحاظ علمی از جایگاه والایی برخوردار است و رسیدن 40 طرح از سوی مخترعان و محققان استان به جشنواره علم و عمل گواهی روشن بر این موضوع است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم در ادامه از تقدیر استان قم به عنوان یکی از استان‌های برتر در جشنواره علم و عمل خبر داد و گفت: از میان طرح‌های ارسالی جوانان قمی به این جشنواره، دو پروژه به عنوان طرح‌های ملی معرفی شده‌اند که نشانی درخشان در راستای خودکفایی علمی استان به شمار می‌روند.
وی با اشاره به اهمیت تعاون در عرصه اقتصاد و اشتغالزایی، خواستار ورود تعاونی‌ها به بخش علم شد و بیان کرد: وجود برخی چالش‌ها در ابتدای کار طبیعی است و این موضوع نباید موجب ناامیدی تعاون‌گران شود.
محرری با اشاره به سخنان رهبری در مورد تعاون اظهار داشت: یکی از موانع پیشرفت بخش تعاون، نگرش غلط به واژه تعاون است که تداعی‌کننده تسهیلات و اعطای کالاهای دولتی است و زمانی که افراد وارد بخش تعاون می‌شوند و این نتایج برای آنها حاصل نمی‌شود، نسبت به تعاون دلسرد شده و آن را رها می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم در پایان بهترین راهکار برای توسعه تعاون را استفاده از تجربیات تعاون‌گران  ذکر کرد و گفت: کمک تعاون‌گران به توسعه بخش تعاون باعث پیشرفت اقتصادی و رشد کشور خواهد شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول