اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با برگزاری همایش اکو انجام می‌شود؛

افتتاح دفتر فرعی موسسه اکو در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: دفتر فرعی موسسه فرهنگی اکو در این استان هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه فرهنگی اکو افتتاح می‌شود.

افتتاح دفتر فرعی موسسه اکو در خراسان شمالی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی کشورهای عضو اکو، سیدکریم سجادی با بیان اینکه دفتر اصلی این موسسه در تهران است، اظهار داشت: خراسان شمالی سومین استان بعد از استان‌های اصفهان و فارس است که این دفتر در مرکز آن راه‌اندازی می‌شود.
وی راه‌اندازی این دفتر فرهنگی در استان را اتفاق بزرگ فرهنگی خواند و آن را سبب معرفی بیشتر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه فرهنگی عنوان کرد و افزود: در تلاشیم تا در حاشیه این اتفاق بزرگ توسعه استان محقق شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی محل استقرار دفتر فرعی موسسه اکو در این استان را در محل آینه خانه مفخم بجنورد عنوان کرد.
به گفته وی، در نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو علاوه بر حضور 10 کشور عضو اکو، سه کشور سوریه، قطر و عراق نیز به عنوان کشورهای مهمان حضور خواهند یافت.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی افزود: نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو در فضایی بیش از 4 هزار متر  و حدود 200 غرفه برپا می‌شود.
سجادی خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور صنعتگران داخلی، بیش از 150 صنعتگر خارجی در نمایشگاه حضور می‌یابند.
نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو از 20 تا 27 شهریور جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود.
پایان پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول