اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

نمایشگاه اکو در راستای تحقق جهاد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو را در راستای تحقق جهاد اقتصادی عنوان کرد.

نمایشگاه اکو در راستای تحقق جهاد اقتصادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر خراسان شمالی اظهار داشت: با اجرای این برنامه یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها در بخش صنایع دستی و همچنین سرمایه گذاری خراسان شمالی توسعه خواهد یافت.
وی این امر را سبب رونق کسب و کار و افزایش سرانه درآمد مردم این استان به ویژه در بخش صنایع دستی و رونق کار و اشتغال عنوان کرد و گفت: با برپایی نمایشگاه صنایع دستی ظرفیت‌های خراسان شمالی در این بخش به هم وطنان و خارج از کشور معرفی خواهد شد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی یکی از محورهای مهم در زندگی اجتماعی انسان امروز را بر پایه چرخه اقتصادی عنوان کرد و افزود: برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها و همایش‌ها سبب رونق این حوزه می‌شود.
وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهاد اقتصادی تصریح کرد: برای تحقق این برنامه همه باید تلاش کنند تا جهش اقتصادی در کشور ظهور و بروز داشته باشد.
شفقت با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور صلح طلب و مستقل هیچ‌گاه اجازه تجاوز و دخالت بیگانگان را نخواهد داد، گفت: جمهوری اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی از ابتدا روی پای خود ایستاده و فرهنگ انقلاب را نیز به دنیا صادر کرد.
وی با بیان اینکه رژیم قذافی با وابستگی 42 ساله به سرمایه داران صهیونیسم و شوروی خود را حفظ کرده بود، افزود: شکست قذافی از اثرات فرهنگی انقلاب اسلامی ایران بود که تأثیرهای خود را در کشورهای منطقه نیز گذاشت.
استاندار خراسان شمالی نظام جمهوری اسلامی را در اوج عزت و اقتدار عنوان کرد و گفت: امروز بدون نظر نظام اسلامی تصمیمی در منطقه گرفته نمی‌شود.
وی این اقتدار را مدیون رهبری‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار، خون شهدا و ایثارگران و همچنین حضور مردم در صحنه عنوان کرد.
شفقت تصریح کرد: این نظام با رهبری‌های مقام معظم رهبری و تلاش دولت خدمتگزار و حضور مردم در صحنه همچنان راه پر فروغ پیشرفت و تعالی را با سرعت می‌پیماید.
بر پایه این خبر، در این آیین شرکت‌های تعاونی میلاد مانه و سملقان، منتظران شیروان، گلیم خراسان شمالی، تعاونی سهام عدالت جاجرم و شرکت تعاونی آوای دهیاران به عنوان شرکت‌های نمونه معرفی شدند.
همچنین در بخش دیگر، از شرکت تعاونی حمل و نقل کامیون داران بجنورد به عنوان کاندیدای شرکت تعاونی برتر کشوری تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول