اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح نمایشگاه پاییزه مرکز مازندران و میاندرود؛

کالای نمایشگاه پاییزه اینترنتی شد

خبرگزاری فارس: مدیر نمایشگاه پاییزه مرکز استان مازندران با اعلام برپایی نمایشگاه پاییزه مرکز استان و شهرستان میاندرود گفت: برای نخستین بار در کشور خریداران کالا از نمایشگاه به صورت اینترنتی از چگونگی قیمت‌ها مطلع میشوند.

کالای نمایشگاه پاییزه اینترنتی شد
عباس رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود بیان داشت: این نمایشگاه با 240غرفه از داخل و خارج از استان در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع در معرض بازدید و خرید عموم قرار می‌گیرد.
وی اهداف از برگزاری این نمایشگاه را در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر عنوان کرد و ادامه داد: شهروندان گرامی می‌توانند برای تهیه لوازم تحریر، کیف و کفش، پوشاک و ارزاق عمومی به این نمایشگاه مراجعه کنند.
 عضو هیئت رئیسه مجمع امور صنفی مرکز استان مازندران میزان تخفیف در این نمایشگاه را 15 تا20 درصد عنوان کرد و ادامه داد: برای نخستین بار در کشور در این نمایشگاه سامانه‌ پیامک برای کنترل قیمت‌ها طراحی شده است و خریداران پس از خرید کالا با ارسال شماره کد آن به سامانه موجود در نمایشگاه از صحت قیمت اجناس مطلع می‌شوند.
عضو هیئت رئیسه مجمع امور صنفی مرکز استان مازندران ادامه داد: برای نخستین بار در کشور تمام مراحل ثبت‌نام برای متقاضیان غرفه در این نمایشگاه به صورت اینترنتی انجام گرفت و غرفه‌داران بر روی هر کالا علاوه بر قیمت فروش در نمایشگاه، قیمت مغازه نیز ثبت می‌کنند تا با قرارگرفتن در معرض دید مشتری خریداران از چگونگی قیمت‌ها مطلع شوند.
رمدانی از اختصاص دو غرفه به صورت رایگان برای محصولات حجاب و عفاف خبر داد و هدف از آن را فرهنگ‌سازی در مقوله حجاب و دین‌مداری عنوان کرد.
مدیر نمایشگاه پائیزه ساری و میاندرود همچنین از اختصاص غرفه‌هایی به کالاهای حمایتی نظیر گوشت گرم، مرغ و مایحتاج ضروری مردم خبر داد.
وی از برپایی غرفه یادمان جنگ تحمیلی و رزمندگان دفاع مقدس در این نمایشگاه و همزمان با هفته دفاع مقدس یاد کرد.
انتهای پیام/ص30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول