اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دامغان:

ورزش عامل خنثی‏سازی تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: شهردار دامغان گفت: ورزش و توجه به تربیت بدنی از عوامل مهم خنثی‏سازی تهاجم فرهنگی دشمنان است.

ورزش عامل خنثی‏سازی تهاجم فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، مجتبی هروی امروز در مراسم اختتامیه مسابقات تنیس روی میز جام رمضان که با حضور رئیس تربیت‌بدنی دامغان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج الهادی (ع) و بسیجیان در سالن ورزشی راه آهن شهرستان دامغان برگزار شد، اظهار داشت: ورزش یکی از بهترین راه‌ها برای پرکردن اوقات فراغت و سلامت فردی و اجتماعی جوانان است.
وی افزود: مسئولان باید به این مهم توجهی ویژه داشته باشند تا بزرگ‌ترین سرمایه هر جامعه یعنی جوانان در گرداب ناهنجاری‏ها، زشتی‏ها و پلیدی‏ها قرار نگیرند.
همچنین فرمانده حوزه الهادی (ع) دامغان، هدف از برگزاری مسابقات ورزشی را حفظ و انسجام جوانان و نیز ایجاد انگیزه برای جذب افراد در پایگاه‌های مقاومت دانست.
محمد خوش‌قدم، گسترش بسترهای مناسب جهت رقابت سالم و حضور تیم‌های مختلف ورزشی بسیج در عرصه‌های ملی را یکی دیگر از مزایای برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف دانست.
مسئول برگزاری مسابقات جام رمضان دامغان نیز دلیل برگزاری این مسابقات را جذب جوانان به ورزش و دوری آنان از ناهنجاری‏های جامعه به ویژه اعتیاد دانست.
علیرضا دامغانی افزود: در این دوره از مسابقات، 34 نفر شرکت کرده بودند که در چهار تیم شش نفره ساماندهی شدند.
امیر عصری،‌ محمدرضا صالح‏آبادی، حسین روشنفکر، احمدخان محمدی به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم این مسابقات را از آن خود کردند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول