اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تأکید کرد؛

لزوم تبیین ابعاد شخصیتی آیت‌الله مدنی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و اجتماعی در جامعه باید خط فکری آیت‌الله مدنی را در جامعه تبیین کنند.

لزوم تبیین ابعاد شخصیتی آیت‌الله مدنی
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید‌کاظم حجازی پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با اشاره به 20 شهریور ماه و سالروز بزرگداشت شهیدمدنی اظهار داشت: آیت‌الله مدنی آثار ارزنده‌ای در عمق‌بخشی معارف دینی و شاکله معنوی استان و منطقه داشتند و طبق بیانات مقام معظم رهبری باید ویژگیهای شهید مدنی درست ترسیم شود تا به آنها عمل شود.
وی افزود:‌ حوزه‌هایی که متولی امور فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند باید به ابعاد شخصیتی شهید مدنی بپردازند و تفکرات وی را در بین عموم جامعه به خصوص قشر جوان تبیین کنند.
 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ایجاد الفت بین مؤمنان و ممانعت از حضور کوچک‌ترین
عناصر ضد انقلاب کارهای حیاتی صورت گرفته توسط چنین شخصیتی است که خط فکری آیت‌الله مدنی به عنوان الگوی کامل در عرصه خدمت نیز به شمار می‌آید.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه خدمت به مردم باید بر اساس الگو گرفتن از اشخاص بزرگ و رعایت ضوابط مشخص صورت بگیرد؛ گفت: عده‌ای برای اینکه انتساب خود را نسبت به نظام نشان دهند نقادی را به همراه تخریب نسبت به عملکرد دولتمردان و مدیران پرتلاش نظام در دستور کار قرار می‌دهند.
حجازی با تأکید بر اینکه انتقاد یک‌طرفه بدبینی نسبت به نظام را در اذهان عمومی ایجاد می‌کند، گفت: نگاه اصولگرایی خدمت به مردم را در پیش رو قرار دارد و ما باید زمینه‌های رشد را با توجه و تشویق کارهای صورت گرفته توسط مدیران بنا کنیم تا مسیر پیشرفت هموار شود.
وی با اشاره به زحمات مدیران در مناطق محروم و نادیده گرفتن آنها اضافه کرد: زحمات مدیران در حاشیه شهر و مناطق محروم در حال از بین رفتن است و این زحمات در برخی مقاطع نادیده گرفته میشود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول