اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

نامگذاری 187 آموزشگاه لرستان به نام شهدای فرهنگی

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، 187 آموزشگاه استان لرستان به نام شهدای فرهنگی نام‌گذاری می‌شوند.

نامگذاری 187 آموزشگاه لرستان به نام شهدای فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی ماکنعلی ظهر امروز در نخستین جلسه پاسداشت هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش لرستان ضمن تبریک این هفته گفت: آموزش و پرورش لرستان در این هفته برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.
وی افزود: آموزش و پرورش لرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس 187 فرهنگی را تقدیم انقلاب کرده به همین منظور باید به مقام شامخ این شهدا ارج نهاد.
ماکنعلی به ترویج فرهنگ و شهادت در بین جوانان جامعه تاکید کرد و برگزاری نمایشگاه عکس و وصیت نامه هدی فرهنگی در محل یادمان‌های شهدا در آموزشگاه‌ها و ادارات آموزش و پرورش استان را از برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان برگزاری مسابقه نقاشی دفاع مقدس میان دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در پارک کیو خرم‌آباد، برپایی ایستگاه صلواتی در مدارس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقه دو صحرانوردی از حرم امام‌زاده عبدالله تا گلزار شهدای خرم‌آباد، دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی استان را از دیگر برنامه‌های این هفته در حوزه آموزشی لرستان بیان کرد.
ماکنعلی خاطرنشان کرد: به همین منظور از خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی برای نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس استان دعوت میشود.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگوسازی از حماسه آفرینی و تبیین معارف دینی و ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال مدبرانه این فرهنگ به نسل آینده‌ساز انقلاب باید تلاش کرد تا هر چه بهتر آیین هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش برگزار شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول