اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی گلستان:

مشکلات تاسیسات گردشگری گلستان بررسی میشود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از آسیب‎شناسی و بررسی مسائل و مشکلات تاسیسات گردشگری استان خبر داد.

مشکلات تاسیسات گردشگری گلستان بررسی میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، علی مومنی اظهار داشت: این اقدام به منظور ساماندهی و ایجاد وحدت رویه مرتبط با وظیفه‎مندی و همچنین ارائه خدمات مطلوب و سرویس‎دهی مناسب به گردشگران و مسافران، انجام شد.
وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت برنامه‎ریزی در خصوص تاسیسات گردشگری استان گلستان، آسیب‎شناسی و بررسی موانع و مشکلات واحدها با ارگان‎ها و سازمان‎ها، چگونگی نحوه خدمات‎دهی و سرویس‎دهی مطلوب به مسافران و گردشگران در زمان فصل پیک و غیرپیک مسافر، اقدام به حل موانع و مشکلات موجود در واحدهای گردشگری استان شده است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بر نظافت فردی پرسنل این تاسیسات و نظافت محیطی و رعایت پوشش و لباس کارکنان در این واحدها تاکید داشت و افزود: برنامه‎ریزی برای دوره‎های آموزشی کوتاه‎مدت برای پرسنل و شاغلان تاسیسات گردشگری و نظارت مستمر بر عملکرد این واحدها از برنامه‎های در دست اقدام است.
مومنی حضور جوامع گردشگری در برنامه‎های تدوین شده را ضروری دانست و تصریح کرد: بررسی نرخ‎ها در واحدها و تاسیسات گردشگری، مشکلات صنفی و ماهیت حقوقی آن، حمایت در خصوص اخذ تسهیلات مرمت، بهسازی و خرید تجهیزات، نصب پلاکارد در ایام و مناسبات توسط این واحدها، بررسی وضعیت بیمه افراد شاغل در تاسیسات گردشگری، مدیریت، بازاریابی و تبلیغات در تاسیسات گردشگری از دیگر مواردی است که بررسی شده و این واحدها ملزم به رعایت قوانین و مقررات هستند.
وی به معرفی نماینده جامعه هتلداران و میهمانپذیرداران استان گلستان، برای طرح ساماندهی منازل استیجاری استان گلستان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: دفتر جامعه هتلداران و میهمانپذیرداران استان گلستان، در هفته گردشگری امسال در مهرماه و در بافت قدیم گرگان راه‌اندازی خواهد شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌های لازم از تاسیسات گردشگری استان و تلاش برای حل موانع و مشکلات موجود، شاهد حضور بیش از پیش گردشگر در این استان و رضایتمندی آنها باشیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول