اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص یک و نیم میلیارد تومان؛

بزرگ‌ترین مرکز گردشگری استان البرز احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: با اختصاص یک و نیم میلیارد تومان بزرگ‌ترین مرکز گردشگری استان البرز احداث می‌شود.

بزرگ‌ترین مرکز گردشگری استان البرز احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری این شهرستان، عباس زارع با اعلام این خبر افزود: این اعتبار به منظور ساماندهی رودخانه کرج و ایجاد مرکز گردشگری در این استان تازه تاسیس اختصاص داده شده است.
وی ادامه داد: طی چند سال گذشته مسئولان و شهروندان این کلانشهر بر ساماندهی رودخانه کرج تأکید داشتند که این مهم به یکی از آرزوهای دیرینه شهروندان تبدیل شده بود.
این مسئول افزود: به رغم تأکید فراوان مسئولان و شهروندان، طی سالیان گذشته اقدام خاصی برای تحقق این مهم انجام نشده بود.
وی عنوان کرد: در این زمینه طی دو سال گذشته با انتخاب مشاور مربوطه، مطالعات همه جانبه احیای رودخانه کرج و ایجاد فضای تفریحی و گردشگری در این منطقه آغاز شد.
زارع یادآور شد: اجرای این پروژه تأثیر عمیقی بر چهره کلانشهر کرج دارد و در واقع اجرای پروژه میتواند اقلیم جدیدی را در منطقه به وجود آورد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج ادامه داد: در مطالعات مذکور ایجاد مرکز تفریحی، اقامتی، گردشگری و فروشگاهی در حاشیه رودخانه کرج نیز در نظر گرفته شده است.
وی گفت: با اجرای این طرح و احداث مراکز مذکور، به طور قطع این منطقه یکی از کم نظیرترین مراکز گردشگری کشور میشود.
این مسئول افزود: در سال جاری بیش از یک و نیم میلیارد تومان اعتبار به این اجرای این پروژه اختصاص داده شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
زارع اظهار داشت: در این زمینه لازم است تا تمامی دستگاه‌های مؤثر در این پروژه از شهرداری و سازمان پارکها حمایت کنند تا موانع موجود برطرف شود.
مدیرعامل سازمان پارکها و شهرداری کرج اذعان داشت: اجرای این پروژه‌ها هزینه‌های بالایی دارد که امید میرود در آینده‌ای نزدیک اعتبارات مورد نیاز جذب شود.
وی با اشاره به اینکه در اجرای این پروژه باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز استفاده شود، تأکید کرد: در واقع باید زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در کرج فراهم شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول