اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تقویت باورهای اعتقادی موجب نشاط انقلابی می‎شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نشاط انقلابی لازمه خدمت به مردم و تقویت باورهای اعتقادی آحاد جامعه است.

تقویت باورهای اعتقادی موجب نشاط انقلابی می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در جمع علما و مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه این استان اظهار داشت: از توصیه‌های اکید مقام معظم رهبری برای فعالیت اینجانب در استان، ایجاد نشاط انقلابی و تقویت باورهای اعتقادی است.
وی افزود: شرکت فعال نیروهای مؤمن و انقلابی در نماز عبادی سیاسی جمعه یکی از راه‌های ایجاد شور انقلابی در جامعه است.
نکونام ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری با داشتن جوانان پرتلاش، مؤمن و انقلابی زمینه‌های بسیار خوبی برای فعالیت فرهنگی بیشتر را دارد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه و بسیج به عنوان بازوان ولایت و به خاطر گستره نفوذ آن در جامعه و قشر عظیمی از جوانان، می‌تواند نقش بی‌بدیلی را در نهادینه کردن فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) در جامعه ایفا کند.
وی داشتن بصیرت عمیق را لازمه مقابله با استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: ایثار و شهادت یک فرهنگ است و راه پاسداری از این فرهنگ زنده نگه داشتن یاد و خاطره سرداران، رزمندگان و شهدا جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است تا از این طریق فرهنگ دفاع مقدس در جامعه گسترش یابد.
نکونام افزود: دفاع مقدس روح ایثار، مقاومت و حماسه را در جوانان ‌و ‌اقشار مختلف ‌ایران ‌اسلامی ‌زنده کرد.
وی ادامه داد: این دوران به عنوان نماد قدرت و عظمت ملت مؤمن و همیشه در صحنه ایران است که این عظمت جز با ایثار، از جان‌گذشتی و با تلاش خستگی ناپذیر رزمندگان اسلام به دست نمیآمد.
امام جمعه شهرکرد به نقش کلیدی رهبریهای پیامبر گونه حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: اگر رهبریهای حضرت امام خمینی (ره) و اطاعت بی چون چرای رزمندگان از ولایت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس نبود قطعاً استکبار جهانی به اهداف شوم خود در نابودی این انقلاب دست مییافت.
نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنیهاشم(ع) ادامه داد: جهاد در رکاب ولایت بر ایمان انسان میافزاید و همین که انسان خودش را تسلیم فرمان خداوند ببیند لذت بخش است.
وی تصریح کرد: در عملیات‌های دفاع مقدس چون خداوند شاهد ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگان بود پیروزی را نصیب ما میکرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول