اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نور:

88 درصد مدارس مازندران تک‌شیفت شدند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نور گفت: 88 درصد مدارس استان تک شیفت صبح هستند.

88 درصد مدارس مازندران تک‌شیفت شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به تک شیفت بودن حدود 85 درصد از مدارس سطح استان بیان داشت: در فصل مدارس شاهد ترافیک سنگین در صبح و ظهر خواهیم بود.
وی افزود: با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها حجم تردد در صبح و ظهر موجب افزایش ترافیک میشود و ورود خودروهای سنگین به داخل شهرها نیز آن را تشدید میکند که باید تدبیر لازم صورت پذیرد تا مشکلات تردد قشر دانش‌آموز و دانشجو کاهش یابد.
معاون فرماندار نور نصب تابلو و علائم اخطاری و اخباری در راه‌ها و کمربندی و کنارگذر را خواستار شد و افزود: ادامه کمربندی ضروری است و پیگیری‌های خاص خود را می‌طلبد.
معاون فرماندار نور با انتقاد از کم‌لطفی به مصوبات صورت‌ جلسات بیان داشت: هدف از این جلسات نوشتن صورت‌جلسات نیست بلکه استفاده از توان یکدیگر، مشاوره و هم‌افزایی برای کاهش مشکلات است.
وی اذعان داشت: گاهی برخی از مسایل با یک تلفن قابل حل است ولی در مکاتبات گاهی تا شش ماه هم نه تنها رفع مشکل نمی‌شود در بروکراسی اداری مشکلات و معضلات را افزایش می‌دهد.
شهردار رویان نیز اظهار داشت: خروجی قریب به اتفاق جلسات بسیار ضعیف بوده و هست و نیاز به پیگیری جدی دارد.
مرتضی مومنی انتخاب مشاور برای انجام مطالعات لازم برای رفع معضل ترافیک را ضروری دانست و گفت: با هماهنگی شهرداری‌های شهرستان و تامین هزینه‌های لازم طرح شهرستانی تهیه و اجرا تا از ترافیک رهایی یابیم.
ابوالفضل برزگر معاون آموزش و پرورش نور نیز با اشاره به تک‌شیفت بودن بیش از 97 درصد مدارس شهرستان و شیفت صبح بودن دانش آموزان که افزایش ترافیک را در پی دارد خواستار تدابیر لازم برای رفاه حال دانش‌آموزان و آسایش خاطر خانواده‌های آنان شد.
محمدرضا بابایی رئیس شورای شهر رویان نیز در این جلسه با اشاره به افزایش احداث پل عابر پیاده و بلا‌استفاده بودن آنها و به‌هم ریختگی چهره شهر اظهار داشت: این پل‌ها بدون داشتن پله برقی عمدتا بلا استفاده است و فقط به منزله تابلو تبلیغاتی بهره‌برداری می‌شود و استفاده دیگری ندارد، زیرا فرهنگ تردد و استفاده از پل هوایی به ویژه با ارتفاع پله‌های موجود وجود ندارد.
مرتضی ولی‌زاده رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه شهرستان نور نیز با ارائه گزارشی از اخذ کارت سوخت برای 580 مسافربر شخصی در این شهرستان خبر داد و خواستار تسریع تبدیل خودروهای پلاک سفید به پلاک عمومی شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول