اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 44 سپاه قمر بنی‎هاشم خبر داد:

بازسازی عملیات‎های والفجر 10 و بیت‌المقدس 4 در شهرکرد

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 44 سپاه قمر بنی‎هاشم(ع) گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس عملیات والفجر 10 و بیت‌المقدس 4 در شهرکرد به بازسازی و به نمایش گذاشته می‎شود.

بازسازی عملیات‎های والفجر 10 و بیت‌المقدس 4 در شهرکرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎محمد اکبری در سومین جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در این استان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه بهترین راه انتقال حماسه‏های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نسل جامعه است.
وی افزود: امسال عملیات والفجر 10 و بیت‌المقدس چهار در منطقه عمومی رحمتیه بازسازی و به نمایش گذاشته خواهد شد.
اکبری با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برای  بازدید علاقه‌مندان دایر است، گفت: در این نمایشگاه عملکرد رزمندگان استان در عملیات والفجر 10 و بیت المقدس 4 به صورت‌های ماکت عملیاتی، بروشور، عکس و بیان خاطرات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
فرمانده تیپ 44 سپاه قمر بنی‎هاشم(ع) با بیان اینکه در جامعه اسلامی توجه به دفاع مقدس امری انکارناپذیر است، افزود: استکبار با برنامه‌های متنوع خود درصدد دین‌زدایی است که در این رابطه قرآن‌سوزی را به صورت علنی و نیز با ترفندهای نرم‌افزایی خود انزوای جوانان را پیش گرفته است.
وی با تأکید بر ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان اظهار داشت: برنامه‌های دفاع مقدس نباید منحصر به ایام و مناسبت‌های خاصی باشد بلکه ضرورت دارد تمام دستگاه‌های فرهنگی در طول سال به صورت مستمر در این باره اقدام به برنامه‌ریزی و فعالیت کنند
اکبری بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی در کشور تأکید کرد و افزود: بسیج به عنوان نقطه قوت و مرکز ثقل نظام اسلامی از سوی امام راحل(ره) در کشور بسط و گسترش یافته است که این فرهنگ و اندیشه ماندگار امام راحل باید ترویج و تقویت شود.
وی بر ضرورت تعامل و همکاری تمام دستگاه‌ها در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن تأکید کرد و افزود: مطبوعات و صدا و سیما به عنوان اصلیترین موضع دفاعی انقلاب اسلامی در مقوله شبیخون فرهنگی غرب علیه فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است که باید با تمام قوا در برابر اهداف شوم دشمن به دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بپردازد.
فرمانده تیپ 44 سپاه قمر بنی‎هاشم(ع) با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس به رشادت‌های رزمندگان در جبهه‌ها اشاره کرد و گفت: ما از دوران دفاع مقدس آموختیم که سه عامل نیروی انسانی مومن و شجاع، ساختار و سازمان مناسب که با رهبری امام و رهبری در کشور ما به خوبی شکل گرفته و فکر، تدبیر و برنامه‌ریزی مهم‎ترین عوامل موفقیت در جنگ است.
وی ادامه داد: با اینکه ما در آغاز جنگ غافلگیر شدیم ولی با اتکا به خداوند و با رهبری امام و حضور نیروهای با ایمان در جبهه‌ها جنگ را به خوبی مدیریت و اداره کرده و خوب هم تمام کردیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول