اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دره‌شهر:

پیام دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دره‌شهر گفت: پیام و ارزش‌های دوران دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود.

پیام دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، پرویز کوثری ظهر امروز در نشست هماهنگی برپایی هفته گرامیداشت دفاع مقدس در شهرستان دره‌شهر اظهار داشت: بسیج شوانگیزترین حماسه ایثار و فداکاری را در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: با الهام‌گیری از تفکر بسیجی بود که رزمندگان اسلام زیباترین و شورانگیزترین حماسه ایثار و فداکاری را در دوران دفاع مقدس خلق کردند.
این مسئول با بیان اینکه تفکر بسیجی اکنون به یک تفکر همگانی در جامعه اسلامی تبدیل شده ‌است، اضافه کرد: با این تفکر جوانان متعهد و دلسوز و بسیجی ایران اسلامی با دست یافتن به دانش هسته‌ای کشور را در جایگاه رفیع علمی قرار دادند.
کوثری با اشاره به ترفند جدید نظام سلطه در روی آوردن به جنگ نرم تصریح کرد: دشمن با اتکاء به این ترفند سعی در بی‌هویت کردن جوانان از فرهنگ خود دارد.
وی تصریح کرد: باید مسئولان فرهنگی با آموزش بیشتر آموزه‌های دینی و اسلامی به نسل جوان، آنان را از خطرات ترفند دشمن مصون نگه‌ دارند.
فرماندار دره‌شهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بسیج یک سازمان پویا، زنده، بالنده و پیشرو در دفاع از ارزش‌های اسلامی است.
وی اظهار داشت: نقش بسیج در دوران هشت ساله دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از ارش‌های والای انقلاب نقش محوری و تاثیر گذار بوده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول