اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نیشابور:

تبیین درست دفاع مقدس مشکلات فرهنگی را حل میکند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیشابور گفت: تبیین درست و به‌موقع ارزش‌های دفاع مقدس، بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی کشور را حل میکند.

تبیین درست دفاع مقدس مشکلات فرهنگی را حل میکند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، ابراهیم جدکاره ظهر امروز در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس در سالن شهید عابد فرمانداری نیشابور، اظهار داشت: ماهیت دفاع مقدس در کنار برنامه‌های نظامی، یک کار فرهنگی ارزشمند است که اگر خوب تبیین شود انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.
وی افزود: رویکرد امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی یک رویکرد فرهنگی بود که یک دریچه دیگر به دنیا باز کرد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیشابور گفت: انقلاب‌ اسلامی امام (ره) متمایز با انقلاب‌های 300 ساله گذشته است.
این مقام مسئول گفت: دفاع هشت ساله جنگ تحمیلی یک نقطه پربار در انقلاب اسلامی (ره) بود.
جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس ریشه در انقلاب عاشورای حسینی دارد، تصریح کرد: مقطع تاریخی هشت سال دفاع مقدس برای ما ارزشمند است و باید برای حفظ آن برنامه دقیق داشته باشیم.
جدکاره اظهار داشت: باید دستگاه‌های دولتی از دستاوردهای دفاع مقدس حمایت معنوی داشته باشند.
وی گفت: باید مواظب بود که از اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور غفلت نشود.  
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیشابور نسبت به شناسایی و انتقال ارزش‌های متراکم دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: شهری که دو هزار و 300 شهید و سردارانی چون شوشتری و برنسی را دارد باید در این حوزه بسیار قوی‌تر عمل کند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: مسئولان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس با همدلی و توجه بهتری شرکت کنند.
جدکاره افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس و دهه کرامت باید زمینه‌ساز یادواره سرداران شهید و دو هزار و 300 شهید نیشابور باشد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیشابور همچنین خواستار شد که مسئولان اجرایی سعی کنند با لباس بسیجی در جلسات هفته دفاع مقدس شرکت کنند.
وی با بیان اینکه کمیته‌های ستاد در تمام بخش‌ها باید شکل بگیرد، اظهار داشت: مسئولان کمیته‌های مشخص شده ستاد برنامه‌‌های پیشنهادی‌ خود را به دبیر‌خانه ستاد ارائه بدهند.
جدکاره تأکید کرد: تمام ادارات و نهاد‌ها باید با مسئولان کمیته‌های ستاد دفاع مقدس همکاری کامل را داشته باشند و در تمام جلسات دعوت شده از سوی مسئولان کمیته باید شرکت کنند.
در این جلسه مقدر شد ریاست ستاد و دبیری ستاد به ترتیب با معاونت استاندار فرماندار نیشابور و معاون هماهنگ کننده تیپ 21 امام رضا (ع) باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول