اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

مشارکت 62 دستگاه در برنامه‌های هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: حدود 62 دستگاه در برنامه هفته دفاع مقدس امسال مشارکت دارند که باید هر چه سریع‌تر برنامه و کارهای اجرایی خود را ابلاغ کنند.

مشارکت 62 دستگاه در برنامه‌های هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علی‌اکبر فامیل کریمی در ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس در کنار فرهنگ عاشورایی و مهدویت قرار دارد.
وی افزود: دشمن توجه وی‍‍ژه‌ای به فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های آن دارد و در جهت تضعیف آن حرکت می‌کند چرا که اینگونه ارزش‌ها برای ایران اسلامی بی‌نظیر است.
وی فرهنگ عاشورایی، مهدویت و دفاع مقدس را همواره مورد توجه دشمنان نظام و ملت دانست و اضافه کرد: وظیفه ما حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در برابر تلاش دشمنان برای تضعیف این فرهنگ است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان این که رژه نیروهای نظامی نماد اقتدار و صلابت کشور است، خاطرنشان کرد: حدود 62 دستگاه در برنامه هفته دفاع مقدس امسال مشارکت دارند که باید هر چه سریع‌تر برنامه و کارهای اجرایی خود را ابلاغ کنند.
وی تصریح کرد: مردم محوری و مسجد محوری اساس کار دفاع مقدس است و باید مردم را با آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کرد.
فامیل کریمی بیان کرد: شخصیت محوری در دفاع مقدس بسیار خوب و لازم است و می‌تواند تاثیرگذار و مهم باشد اما همچنان محور اصلی با مردم است.
وی به نقش زنان در دفاع مقدس پرداخت و گفت: امروزه نقش زنان و خانواده ایثارگران در حفظ ارزش‌های جنگ بسیار مهم و قابل توجه است بنابر این باید نقش زنان و محور برنامه­های آنها بیشتر برجسته و نمایان شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان یادآور شد: باید در برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس به بحث جنگ نرم و در مقابل آن جنگ سخت توجه وی‍ژه‌ای شود بنابر این هر چه بیشتر برای تبین آن به جوانان حرکت کرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز در این جلسه گفت: هرچه از رویدادهای حماسی و ملی در سطح کشور فاصله می‌گیریم ضرورت برگزاری این گونه برنامه‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.
جعفر زمردیان گفت: امسال مسؤل برگزاری برنامه­های هفته دفاع مقدس سپاه انصار الحسین (ع) است که مراسم صبحگاه مشترک، ایجاد ایستگاه­های صلواتی، تورهای گردشگردی نیم روزی و تجلیل از ایثارگران در مساجد محل از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته دفاع مقدس است.
وی در پایان به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از 31 شهریور ماه تا ششم مهر در پارک مردم برگزار می‌شود که دستاوردهای استان همدان در جبهه‌های غرب و جنوب را به تصویر می‌کشد و به تاثیر نقش کمکها و نیروهای داوطلب مردمی در طول هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول