اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز؛

40 مددجوی کردستانی عازم مشهد شدند

خبرگزاری فارس: 40 نفر از بانوان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با حضور جمعی از مسئولان عازم مشهد مقدس شدند.

40 مددجوی کردستانی عازم مشهد شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان عصر امروز در حاشیه این برنامه با بیان اینکه افراد اعزام شده شرکت کنندگان طرح نظام جامع آموزشی هستند، اظهار داشت: در طرح نظام جامع آموزش، بر اساس نیازهای فرهنگی خانواده، برنامه‌های آموزشی تدوین و اجرا میشود.
وی تصریح کرد: صیانت از خانواده، تشویق خانواده‌های محروم به خوداشتغالی و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، آموزش مهارت‌های زندگی و ارتقای بهداشت جسمانی و روانی از اهداف برگزاری طرح نظام جامع آموزش خانواده است.
مدیرکل کمیته امداد کردستان ادامه داد: همچنین در طول تعطیلات امسال بیش از 700 نفر از دانش آموزان زیرپوشش این نهاد نیز در اردوهای تابستانی شرکت کرده‌اند.
به گفته علی‌اکبر بسطامی، در حال حاضر بیش از 15 هزار دانش‌آموز و 2 هزار دانشجو  کردستانی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و از خدمات این نهاد مقدس در بخش‌های مختلف استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه اردوهای امسال کمیته امداد امام خمینی(ره) با شعار سلامت، همت، ولایت، توانمندی و ایمان نامگذاری شده است، گفت: این اردوها جزو پر حجم‌ترین و کامل‌ترین برنامه‌های اردویی کمیته امداد امام است که با بهره‌مندی از مربیان آموزشی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر فعالیت‌های کمیته امداد با هدف‌گذاری فرهنگی سرمایه‌گذاری می‌شود و جهت‌گیری اصلی آنها با توجه به رشد و تعالی انسان‌ها انجام می‌شود.
بسطامی به اهداف برگزاری این اردوها اشاره کرد و افزود: ارتقای سطح بینش دینی، فرهنگی و اجتماعی جوانان، اجتماعی شدن نوجوانان و جوانان، عمق بخشیدن به معرفت دین آنان، کسب مهارت‌های زندگی و تعاملات گروهی در حوزه فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردوها است.
وی با بیان اینکه توانمندسازی دانش‌آموزان و دانشجویان از اهداف اصلی و مورد توجه در  آموزش‌های ارائه شده در این اردوهاست، تصریح کرد: حرفه‌آموزی در زمینه‌های مختلف هنری، فنی و ادبی به منظور ایجاد بستر برای اشتغال در سال‌های بعد از فارغ‌التحصیلی نیز در این دوره‌های آموزشی مورد توجه قرار گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در پایان به تأثیرات برگزاری این اردوهای تابستانی اشاره کرد و افزود: تغییر نوع نگاه این افراد به زندگی، افزایش اعتماد به نقش و ارتقای خودباوری در حوزه مهارت و علم آموزی در بین شرکت‌کنندگان از تاثیرات مثبت برگزاری این اردوها است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول