اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد خدابنده خبر داد:

بهره‌برداری از 100 واحد مسکونی مددجویی در خدابنده

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده گفت: از 100 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان خدابنده بهره‌برداری شده است.

بهره‌برداری از 100 واحد مسکونی مددجویی در خدابنده
علی ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این واحدهای مسکونی در راستای حل مشکل مددجویان این نهاد احداث و تحویل مددجویان شده است.
وی خاطر نشان کرد: مراسم کلنگ‌زنی این واحدهای مسکونی در روز سوم خرداد ماه و همزمان با روز آزادسازی خرمشهر بوده است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه از همان آغاز کلنگ زنی این واحدهای مسکونی  با تلاش افراد فعال در این زمینه کار احداث و تکمیل این واحدها با سرعت دنبال شده است، ادامه داد: این واحدهای مسکونی در در طول 89 روز ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.
وی با مثبت ارزیابی کردن احداث این واحدهای مسکونی برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: این واحدهای مددجویی روستایی و شهری بوده و با احداث این واحدها مددجویان این نهاد در روستا و شهر دارای مسکن شده‌اند.
ملکی با اشاره به اینکه با احداث این واحدها مددجویان در 43 روستا دارای مسکن می‌شوند، ادامه داد: همچنین در دو شهر نیز برای مددجویان این نهاد واحدهای مسکونی احداث شده است.
وی با بیان اینکه با احداث این تعداد واحد مسکونی برای 100 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) این شهرستان احداث شده است، اضافه کرد: با ساخت این واحدهای مسکونی  مددجویی 400 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از نعمت خانه‌دار شدن بهره‌مند شده‌اند.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده تصریح کرد: مساحت کل این واحدهای مسکونی مددجویی 4 هزار و 350 متر مربع است.
وی با بیان اینکه احداث این‌چنین واحدهای مسکونی موجب اشتغالزایی بسیاری از افراد نیز می‌شود، ادامه داد: میزان اشتغالزایی این تعداد واحد مسکونی مددجویی برای 8 هزار نفر بوده است.
ملکی همچنین میزان اعتبار اختصاص یافته به منظور این واحدهای مسکونی را یک میلیارد و 12 میلیون تومان اعلام کرد.
وی با بیان اینکه مسئولان این نهاد با تلاش و جدیت تمام در احداث و ساخت سریع واحدهای مسکونی فعالیت دارند، اضافه کرد: احداث سریع این تعداد واحد مسکونی در کمتر از سه ماه دلیل خوبی بر این ادعاست.
وی در ادامه همچنین از احداث 35 واحد مسکونی مددجویی دیگر نیز خبر داد و گفت: متراژ این تعداد واحد مسکونی نیز یک هزار و 505 متر مربع است.
ملکی یادآور شد: با ساخت این واحدهای مسکونی مددجویی برای یک هزار و 522 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.
وی اعتبار اختصاص یافته برای ساخت این واحدهای مددجویی را 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این واحدهای مسکونی در 22 روستا و دو شهر احداث می‌شوند.
گفتنی احداث، مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان محدود به این موارد نبوده و در برخی از شهرستان‌های استان زنجان مسئولان این نهاد اقدام به ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان این نهاد کرده‌اند.
به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره تعداد 10 واحد مسکونی از واحدهای احداثی کمیته امداد امام خمینی (ره) به بهره‌برداری رسیده است.
این تعداد واحد مسکونی دارای 477 متر زیربنا بوده و با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح و تحویل مددجویان زیر پوشش این نهاد شده است.
اعتبار اختصاص یافته به این واحدهای مسکونی بیش از 900 میلیون ریال بوده و از محل اعتبارات بهسازی و مقاوم‌سازی و همچنین اعتبارات امدادی ساخته شده است.
همچنین در راستای احداث این واحدهای مسکونی برای 18 نفر از مددجویان این نهاد اشتغالزایی شده است.
همچنین در راستای ایجاد مسکن برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر نیز مسئولان این نهاد اقدام به احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان کرده‌اند.
به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر 10 واحد مسکونی از واحدهای ساخته شده توسط این نهاد تحویل مددجویان شده است.
این تعداد واحد مسکونی دارای 500 متر زیربنا بوده و بیش از یک میلیارد ریال از محل اعتبارات بهسازی و مقاوم‌سازی و اعتبارات امدادی برای ساخت این واحدها هزینه شده است.
همچنین به گفته سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایجرود تعداد 15 واحد از واحدهای احداثی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان  با زیربنای بیش از 600 متر مربع تحویل مددجویان زیر پوشش این نهاد شده است.
این واحدهای مسکونی با حضور مسئولان این شهرستان صورت گرفته و به گفته سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود در صورت آماده شدن پروژه‌های دیگر نیز این واحدهای مسکونی تحویل مددجویان می شود.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول