اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به محض ابلاغ بودجه عملیاتی می‌شود؛

احداث فاز دوم پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب کشور نیازمند هشت تا 12 میلیارد تومان اعتبار است که به محض ابلاغ این اعتبار عملیاتی اجرایی آن آغاز می‌شود.

احداث فاز دوم پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین عزیزی ظهر امروز در جلسه امنیت غذایی استان زنجان با اشاره به اینکه در محورهای مواصلاتی استان زنجان هشت پایگاه ثابت امداد و نجات و سه پایگاه سیار هلال احمر وجود دارد، اظهار داشت: پایگاه‌های تیرپارک، لوک‌آباد ماهنشان، کینه‌ورس ابهر، ایجرود، فاتح زرین‌رود را پایگاه‌های ثابت استان معرفی کرد.
وی با اشاره به اینکه فاز نخست پایگاه شمال‌غرب کشور با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومانی به پایان رسیده است، افزود: فاز نخست پایگاه امداد نجات توان ارائه خدمت به بیش از هفت استان را دارد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان آغاز عملیات فاز دوم پایگاه شمال‌غرب کشور را نیازمند هشت تا 12 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: به محض ابلاغ اعتبار فاز دوم پایگاه امداد و نجات عملیاتی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مسئول امر درمان مردم محسوب می‌شود، تصریح کرد: سازمان هلال احمر به عنوان کمک وارد این عرصه می‌شود.
عزیزی از تعمیرات اساسی درمانگاه عمومی و تخصصی سازمان هلال احمر که به زودی پایان می‌پذیرد، خبر داد و گفت: تعمیرات این درمانگاه هزینه زیادی را در بر دارد.
در ادامه این جلسه رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با اشاره به مصوبات کار گروه امنیت غذایی در استان زنجان، تصریح کرد: مصوبات قوی این کار گروه جلوی اغلب مشکلات احتمالی را گرفته است.
محمدرضا صائینی با اشاره به اینکه مواردی از بیماری اسهال روده‌ای در استان زنجان دیده شده است، افزود: بیماری اسهال حاد روده‌ای در استان کنترل شده است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.
وی تاکید کرد: با مصوبات کار گروه امنیت غذایی حساسیت‌های لازم در گروه‌های هدف برای مقابله با بیماری‌های فصلی به وجود آمده است.
صائینی دستگاه‌های درگیر در امر اطلاع رسانی و پیشگیری از بیماری‌های فصلی از جمله بیماری‌های روده‌ای حاد را در این فصل از سال را نیروی انتظامی، آب و فاضلاب، صدا و سیما، تربیت بدنی، شهرداری و بسیاری از ارگان‌های دیگر برشمرد که وظیفه برخورد با خاطیان، آموزش و نظارت‌های بهداشتی بر مواد غذایی بر عهده دارند.
وی آمادگی‌های کادر درمانی و بهداشتی را تا اواخر مهر ماه برای مقابله با بیماری‌های فصلی لازم دانسته و خاطر نشان کرد: در برخی موارد این آمادگی تا آبان ماه نیز باید حفظ شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول