اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

حضور 600 نیرو در کمپ‌های هلال احمر جاده‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اظهار داشت: 600 نیروی جمعیت هلال احمر در کمپ‌های امدادی بین جاده‌ای و سواحل مازندران مشغول خدمت‌رسانی هستند.

حضور 600 نیرو در کمپ‌های هلال احمر جاده‌ای
عباد اسدی امروز در گفت‌وگوی تلفنی درباره آمادگی جمعیت هلال احمر در ایام تعطیلات عید فطر به خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: 17 پایگاه امدادرسانی در سواحل و 11 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سراسر مازندران مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به مسافران، گردشگران و هم استانی‌ها هستند.
وی با بیان اینکه پایگاه‌های امدادی سواحل، امداد اولیه را در صورت بروز سانحه در سواحل انجام داده و انتقال مصدوم و یا غریق به مراکز درمانی را انجام می‌دهند، تصریح کرد: پایگاه‌های امدادی بین جاده‌ای هم در صورت بروز سانحه، تیم‌های امدادی با امکانات نجات در محل حضور می‌یابند و چنانچه نیاز به رهاسازی مصدوم بود، این کار را با دستگاه‌های برش انجام می‌دهند تا کمترین صدمات به مصدوم وارد شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 600 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر در مناطق پایگاه جاده‌ای و سواحل مشغول خدمت‌رسانی هستند.
وی با اشاره به اینکه در پی آن هستیم که همه پایگاه‌های جاده‌ای مجهز به ست امداد و نجات شوند، یادآور شد: بعضی از پایگاه‌ها به خاطر نداشتن تجهیزات ست امداد و نجات دچار مشکل هستند که به‌زودی با تخصیص اعتبار، این پایگاه‌ها مجهز به این امکانات می‌شوند.
اسدی خاطرنشان کرد: از 19 شهریورماه، 10 پایگاه راهنمایان تابستانه هلال احمر در مازندران راه اندازی می‌شود که این طرح برای نخستین بار در پنج استان کشور به صورت پایلوت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول